روند ارتقای توان موشکی ایران تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: روند ارتقای توان موشکی ایران تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.

روند ارتقای توان موشکی ایران تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود

ادامه مطلب ...

جانشین ولیعهد سعودی از کودتای ترکیه خبر داشت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، فعال افشاگر عربستانی در جدید‌ترین اظهاراتش در توییتر تأکید کرد وزیردفاع و جانشین ولیعهد سعودی از ماجرای کودتا در ترکیه خبر داشت.  
«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان شهرت و هواداران بسیاری را در عربستان کسب کرده، در توییتر خود نوشت: نقش رسمی عربستان در کودتای ترکیه آشکار نشده است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که «محمد بن سلمان،» جانشین ولیعهد، به دلیل ارتباط با «بن زاید» از کودتا اطلاع داشت.  
مجتهد افزود: بن سلمان به دلیل وفاداری به بن زاید، از نام پادشاه در روابطش با ترکیه استفاده می‌کند تا آنان (مسؤولان ترکیه) را در مقابل وعده‌های مالی خوب قانع کند که هرگونه اطلاعات درخصوص نقش امارات (در کودتا) را مخفی کنند.  
مجتهد گفت: متاسفانه نشانه‌هایی وجود دارد که مسؤولان ترکیه آماده هستند درخواست عربستان برای سرپوش گذاشتن بر نقش بن زاید را بپذیرند، این درحالی است که پول وعده داده شده فقط در حد یک وعدۀ شفاهی است.  
مجتهد اظهار داشت: «سرویس اطلاعاتی وابسته به اردوغان از همکاری بن سلمان و بن زاید اطلاع دارد، ولی اسلامگرایان سعودی حزب عدالت و توسعه را قانع کرده‌اند که به اقدامات عربستان نگاه مثبت داشته باشند.»

ملاحظات: بنده در اولین روز بعد از کودتا، به نقش عربستان در این جریان اشاره کرده بودم و شک نداشتم، چون به خلق وخوی آل سعود در اینگونه ماجراها آشنایی پیدا کرده بودم. 

سرلشگر صالحی توانمندی‌های تیپ رزمی 288 را مورد بررسی قرار داد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 288 زرهی خاش از یگان‌های مستقر در این تیپ بازدید و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت.
فرمانده کل ارتش و هیأت همراه همچنین در جریان این بازدید از نحوه اجرای برنامه ها و کلاس های آموزشی و آسایشگاه های این تیپ بازدید به عمل آوردند.
 صالحی در پایان این بازدید ضمن شرکت در نماز جماعت مسجد کوی سازمانی امام حسن مجتبی(ع) با خانواده های محترم و کارکنان پایور این تیپ دیدار کرد.

8 فروند بالگرد به دستگاه‌های لشکری و کشوری تحویل داده شد

8 فروند بالگرد به دستگاه‌های لشکری و کشوری تحویل شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در یکصدو بیست و دومین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، 8 فروند بالگرد که کار ساخت و تعمیرات اساسی آن در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شده است به دستگاه های لشکری و کشوری تحویل داده شد.
بالگردهای نظامی و امدادی تحویل داده شده عبارتند از : 5 فروند بالگرد412EP منطبق با فناوری های روز دنیا برای بهره برداری در سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، تعمیر اساسی اولین فروند بالگرد میل 171 و تحویل آن به نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز اتمام ساخت 2 فروند بالگرد 206 و214 که با انجام مراحل تست پروازی آماده تحویل به نیروی زمینی سپاه پاسداران است.

جزئیات وداع و تشییع پیکر شهید دهه هفتادی مدافع حرم

 شهید دانشگر اصالتا اهل سمنان و متولد سال ۷۲ و ۲۳ سال سن داشت و در دانشگاه تربیت افسری پاسداری امام حسین(ع) مشغول به تحصیل بود.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت آگاه سازی، مدافع حرم اهل بیت «عباس دانشگر» که داوطلبانه برای دفاع از حرم‌های مطهر به سوریه اعزام شده بود جمعه ۲۱ خردادماه در درگیری با نیروهای تروریستی تکفیری در منطقه خلسه خان‌طومان به شهادت رسید.

شهید دانشگر اصالتا اهل سمنان و متولد سال ۷۲ و ۲۳ سال سن داشت و در دانشگاه تربیت افسری پاسداری امام حسین(ع) مشغول به تحصیل بود.

مراسم وداع با این شهید، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در دانشگاه افسری امام حسین(ع) برگزار می شود. همچنین تشییع پیکر این شهید نیز فردا ساعت ۸/۳۰ صبح از دانشگاه امام حسین(ع) در تهران و پس فردا سه شنبه در سمنان برگزار خواهد شد.

بنا بر خبرهای رسیده به احتمال زیاد، حجت الاسلام صدیقی در مراسم تشییع این شهید سخنرانی خواهد کرد.


شهادت پنجمین مدافع حرم تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع)

 یکی دیگر از یادگاران دفاع مقدس از دیار یاران سلسله ­الذهب، در راه دفاع از حرم عقیله ­بنی­ هاشم در منطقه کفر حمره در نزدیکی خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 شهادت پنجمین مدافع حرم تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) در خان طومانبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع)، بعد از شهیدان قاجاریان، رضایی، زاده ­اکبر و عزیزآبادی پنجمین شهید خود را تقدیم آستان بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) کرد.
 سید علی منصوری یکی از یادگاران دفاع مقدس که عمری را برای دفاع از آرمان­ های انقلاب اسلامی در کوه­ های سربه فلک کشیده کردستان به مبارزه با ایادی استکبار گذرانده بود سه ­شنبه گذشته در منطقه کفر حمره در نزدیکی خان طومان سوریه در راه دفاع از حرم عقیله ­بنی­ هاشم به شهادت رسید.
 مراسم تشییع این رزمنده دلاور، سه ­شنبه ۲۵ خردادماه ساعت ۸/۳۰ صبح از مسجد صاحب ­الزمانی(عج) نیشابور آغاز و پیکر مطهر او تا مسجد جامع این شهر بدرقه خواهد شد و پس از اقامه نماز، جهت خاکسپاری در جوار دیگر همرزمان شهیدش به گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور انتقال می ­یابد.
 همچنین مراسم وداع باپیکر مطهر این شهید عالی­ قدر دوشنبه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۲۱ در مسجد جامع نیشابور برگزار می­ شود.
 لازم به ذکر است سید علی منصوری از مصدومین حادثه منا در مناسک حج سال گذشته بود.

هفت پروژه آمریکا برای نفوذ به ایران

 شورای ملی ایرانیان آمریکا (NIAC) گزارش می‌دهد؛

دولت‌های غربی نیاز به استراتژی‌ چندلایه، به خوبی زمان‌بندی‌شده و صبورانه‌ای علیه ایران دارند. هسته اصلی در یک رویکرد جدید علیه ایران، درگیر شدن با عموم مردم ایران و سهام‌دارانی است که به طور ویژه با سهام‌داران غربی رابطه دارند. این امکان وجود دارد که بتوان با ایران به صورت کاملا محترمانه برخورد کرد- که البته مسیری دو طرفه است نه یک طرفه- و در کنار آن نگرانی‌های جهانی را نیز به پیش برد.

هفت راه‌ نفوذ آمریکا به ایران/ در حال ویرایش

  
ادامه مطلب ...

دلارهای نفتی سعودی‌ها چگونه غول‌های رسانه‌ای جهان را در فاجعه منا خفه کرد؟

 اسناد محرمانه‌ نشان ‌از رشوه دادن آل‌سعود به رسانه‌های عربی و غربی دارد تا آنها را در خدمت اهداف و سیاست‌های خود به کار گیرد؛ رسانه‌های جریان اصلی با دلارهای نفتی در حال پاک کردن خون حاصل از کشتار ۴ هزار حاجی در یک روز هستند.

رسانه‌های جریان اصلی کشورهای غربی مانند «سی‌ان‌ان» (CNN)، «بی‌بی‌سی» (BBC)، «رویترز» (reuters) و سایر رسانه‌ها، همیشه به
مخاطبان خود اعلام می‌کنند که تمام اخبار جهان را از آنها دریافت کنند، زیرا که مدعی‌اند توانایی پوشش و تفسیر خبرهای سرتاسر جهان را دارا هستند و با «صداقت خبری» آن را به مخاطبان خود عرضه می‌کنند. البته این ادعا مصداق‌های نقض‌کننده فراوانی دارد که می‌توان به یکی از جدیدترین نمونه‌های آن یعنی کشتار بیش از ۴ هزار حاجی خارجی در عربستان اشاره کرد.

دلارهای نفتی عربستان برای محو آثار کشتار 4 هزار حاجی در یک روز/// در حال ویرایش
ادامه مطلب ...

مسیحی‌ کردن ایرانیان...

 وال استریت ژورنال در مقاله‌ای برای تغییر نظام ایران چند راه‌کار از جمله «مسیحی‌کردن» مردم ایران پیشنهاد کرده چرا که معتقد است رشد فزاینده مسیحیت پروتستان در ایران یکی از داستان‌های مهم دنیا محسوب می‌شود که کمتر به آن پرداخته شده است.

تلاش برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران که به عنوان یک قدرت برتر و مستقل در آسیای غربی شناخته می‌شود، از ابتدای انقلاب تا کنون توسط دولت‌های غربی به ویژه آمریکا متوقف نشده است. ایالات متحده روش‌های متعددی مانند دخالت مستقیم نظامی و کودتا، تحریم و ایجاد نارضایتی عمومی و سایر روش‌ها را برای این مهم امتحان کرده‌ است.

دیپلماسی عمومی سریع‌تر از توافق هسته‌ای موجب تغییر رژیم ایران می‌شود/// در حال ویرایش
ادامه مطلب ...

گاف رسانه‌ای غرب در جنگ روانی علیه عملیات ضد داعشی روسیه

 به فاصله یک روز از آغاز حملات هوایی روسیه علیه عوامل گروهک تروریستی داعش، رسانه‌های اجتماعی پر شد از مدارکی که نشان می‌داد این حملات موجب تلفات غیرنظامی شده است. این ادعاها به سرعت توسط رسانه‌های جریان اصلی در غرب نیز تکرار شد.
حمله رسانه‌ای به آغاز عملیات روسیه در سوریه
ادامه مطلب ...

پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن

 پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری پس از یک سال از شروع برجام، با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در یک سال اخیر؛ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن، پاسخ می‌دهد.

پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن

ادامه مطلب ...

با مصرف این نوشیدنی کبدتان را بیمه کنید

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در سبک زندگی مدرن بسیاری از افراد به غذاهای آماده که حاوی افزودنی های مصنوعی و مضر هستند و مواد مورد نیاز بدن را تامین نمی کنند روی می آورند. مصرف طولانی مدت مواد غذایی فست فودی به طور جدی می تواند برعملکرد کبد که مهمترین اندام سم زدایی بدن بوده تاثیر بگذارد. 
به گفته کارشناسان بهداشتی، سم زدایی کبد امر مهمی است که هر فرد باید به آن توجه کند با  کمک به سم زدایی کبد، نه تنها سموم مضر از بدن خارج شده بلکه جذب و سنتز پروتئین وبه طور کلی عملکرد کبد بهبود پیدا می کند. 
بهترین راه برای پیشگیری ابتلا به بیماری های هپاتیت یا کبد چرب پاکسازی منظم آن است. 
این دستور غذایی طبیعی برای پاکسازی کبد بسیار مفید بوده وبه آسانی تهیه می شود. 
مواد تشکیل دهنده:
چند عدد برگ نعنا تازه
آب لیموتازه
مقدار کمی پوست لیمو رنده شده
آب پرتقال
یک لیتر آب 
عسل خام 
طرز تهیه:
آب را در ظرفی ریخته و بجوشانید سپس برگ های نعناع را به آن اضافه کرده و پنج دقیقه درهمین دما بجوشد حال ظرف را از روی حرارت برداشته و صبر کنید سرد شود اکنون آب لیمو و پرتقال را همراه با پوست لیمو رنده شده و عسل به آن اضافه کنید، حال معجون معجزه آسا پاکسازی کبد ما آماده است. 
این دستور شگفت انگیز نه تنها کبد شما را پاکسازی می کند بلکه سیستم هضم و گوارش شما را نیز بهبود می بخشد. این نوشیدنی را می توانید به صورت سرد و گرم به طور مداوم مصرف کنید.

برای اربعین شهادت ۱۳ ستاره خان‌طومان

 

اگر رفتند برای امنیتی است که راحت‌طلبی در آن معنا ندارد، حرفی از بی‌تفاوتی نیست و نشانی از بی‌دردی در آن دیده نمی‌شود که اگر غیر از این بود قافله سالار عشق هم می‌بایست در مدینه ماندگار می‌شد و به بهانه امینت توأم با راحت‌طلبی اهل بیت(ع) عازم صحرای بلا نمی‌شد…

به گزارش گروه جهاد و مقاومت آگاه سازی، این یادداشت به مناسبت اربعین شهادت ۱۳ نفر از مدافعان حرم در خان طومان
سوریه توسط علی ابراهیمی گتابی، مدیر روابط عمومی «سپاه کربلا»ی مازندران
نوشته شده است:

همزمان با بهار جان‌ها،آسمان دل‌های علویان حال و هوای شهادت یاس گونه فرزندانش را به همراه دارد.


  
ادامه مطلب ...

تنور طلاق را دهه شصتی ها داغ کرده اند؟

 
دهه شصتی ها یک نسل خاصی در جامعه ایرانی هستند که منشا تحولات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زیادی در جامعه ایران شده اند و می شوند. علت استمرار این چالش ها را در واقع باید در مسایل جمعیت شناسی جستجو کرد.
 

متخصصان جمعیت شناسی به طور کلی معتقدند، اثرات یک نسل در تمامی سال های زندگی آنها قابل بررسی است و حتی پس از مرگ بسیاری از آنها، هنوز اثرات آنها در جوامع قابل رویت است. با این حال دهه شصتی ها در واقع حاصل مقطع سیاسی و اجتماعی پس از انقلاب هستند.


  
ادامه مطلب ...

اولین محموله از “موشک‌های اس ۳۰۰” وارد ایران شد

 قرارگاه پدافند هوایی ارتش که از سالیان اخیر کار ایجاد یک شبکه یکپارچه پدافندی را پیگیری می‌کرد، پس از انجام مراحل امنیتی و نظامی، در سالیان اخیر موفق به تاسیس این شبکه پدافندی شده است. این قرارگاه حالا توسط این شبکه یکپارچه که سراسر کشور را دربرگرفته، امنیتی بسیار بالا برای آسمان کشور به وجود آورده است.

اما در ماه‌های اخیر با ورود و رونمایی از اولین محموله از ادوات سامانه موشکی اس ۳۰۰، توان پدافندی این قرارگاه به شدت افزایش یافته است، به‌طوری که تا پایان سال جاری و بنابر آنچه که امیر اسماعیلی فرمانده این قرارگاه اعلام کرده، اولین سامانه موشکی اس ۳۰۰ تا پایان امسال، استقرار عملیاتی خواهد یافت.

اولین محموله از ”موشک‌های سامانه موشکی اس ۳۰۰″ نیز اخیراً وارد کشور شده و این نشان از عزم جدی ایران و قرارگاه پدافند هوایی برای واردکردن این سامانه موشکی پیشرفته به چرخه پدافند هوایی کشور، دارد.


  
ادامه مطلب ...

واکنش بازارهای جهانی به کودتای ارتش ترکیه

 واحد پول ترکیه پس از کودتایی که توسط ارتش صورت گرفت، در بازار جهانی واکنش نشان داد.
 

به نقل از سی ان بی سی، پس از کودتای ارتش ترکیه که شب گذشته اتفاق افتاد، ارزش دلار نسبت به لیر ترکیه ۵٫۵ درصد افزایش داشت. در آخرین معاملات دلار ۴٫۷۲ درصد نسبت به لیر افزایش داشته است.  ارزش لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا کاهش محسوسی داشته است. به همین ترتیب شاخص بازار ترکیه نیز با ۶ درصد کاهش داشت. همراه با کاهش ارزش لیر کارشناسان معتقدند که قیمت طلای جهانی افزایش خواهد یافت. آن ها براین باورند که در حال حاضر نمی توان دقیق پیش بینی کرد و باید تا روز دوشنبه که بازارهای جهانی دوباره شروع به کار می کنند، منتظر ماند.


  
ادامه مطلب ...

برنامه‌های قلابی تلگرام را بشناسید

 سودجویان اینترنتی در تلگرام هم بیکار ننشسته‌اند. در این گزارش با چند نمونه از برنامه‌های قلابی و البته غیراخلاقی تلگرام آشنا می‌شوید.

ادامه مطلب ...

تهدیدات سایبری در سیستم های صنعتی

 در دسترس بودن قابلیت‌های متعدد در سیستم‌های کنترل صنعتی، به علت نبود کنترل‌های امنیتی مناسب، آسیب‌پذیری این سامانه‌ها را افزایش داده است. به گزارش آگاه سازی، امروزه توسعه زیرساخت‌های کنترل صنعتی، به‌عنوان بخشی بزرگ از رشد یک کشورمحسوب می‌شود. با پیشرفت علم و فناوری در قرن ۲۱، و با وجود آسیب‌پذیری در تجهیزات کنترلی صنعتی، این تجهیزات به هدف قابل‌توجه مهاجمان تبدیل‌شده است.

سیستم‌های کنترل صنعتی (ICS)، زندگی روزمره همگی ما را تحت پوشش خود قرار داده است. بیشتر این سیستم‌ها در زیرساخت‌های برق، سیستم آب و فاضلاب، نفت و گاز طبیعی، حمل‌ونقل، شیمیایی، دارویی، کاغذ و خمیرکاغذ، غذا و تولید پراکنده مانند (خودرو، هوافضا و کالاهای با دوام)، مورداستفاده قرار می‌گیرد. امروزه شهرها، ماشین‌ها، خانه‌ها و تجهیزات پزشکی هوشمند، توسط سیستم‌های کنترل صنعتی مدیریت و اجرا می‌شوند و همین موضوع سبب شده تا آسیب‌پذیری در این سامانه‌ها، زندگی بشر را نیز تحت تاثیر قرار دهد.


  
ادامه مطلب ...

پشت پرده عملیات سایبری مشترک آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه ایران

 

اوایل دوران ریاست‌جمهوری اوباما طرحی با نام نیترو زئوس کلید خورد. نیترو زئوس، برنامه یک جنگ سایبری گسترده است و قرار بود در صورتی که تلاش‌های دیپلماتیک به منظور محدود کردن برنامه هسته‌ای بی‌نتیجه بماند و توافق هسته‌ای به جایی نرسد، اجرایی شود.

ابتدا چکیده این گزارش و در ادامه متن کامل آن تقدیم شده است.

«نیترو زئوس» عملیات سایبری مشترک آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه ایران/ امکان پاتک سایبری ایران علیه آمریکا با استفاده از نیترو زئوس/منتشر نشود

  
ادامه مطلب ...

طرح تخریب کامل قبرستان بقیع در ۵ سال آینده

پیشینهٔ تاریخی بقیع به دوران قبل از اسلام می‌رسد ولی در کتب تاریخی به روشنی قدمت تاریخی آن مشخص نشده‌است. بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، بقیع تنها قبرستان مسلمانان بود، مردم مدینه قبل از آمدن مسلمانان به آن‌جا اجساد مردگان خود را در دو گورستان «بنی‌حرام» و «بنی‌سالم» و گاهی نیز در خانه‌های‌شان دفن می‌کردند (۱) و در واقع بقیع اولین قبرستانی است که به دستور پیامبر اسلام و توسط مسلمانان صدر اسلام ساخته شد.اولین کسی که در آنجا به توصیه پیامبر دفن شد عثمان بن مظعون بود که از دوستان نزدیک پیامبر و امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) به شمار می‌رفت.


ادامه مطلب ...

تخریب بقیع عاشورای دوم است

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌‌الله العظمی سبحانی در نوشتاری که از سوی دفتر این مرجع تقلید در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تاکید کرده است: سالروز تخریب بارگاه ملکوتی اهل بیت نبوت، و هتک حرمت مراقد امامان معصومین در بقیع، عاشورای دوم است.

سالروز تخریب بارگاه ملکوتی اهل بیت نبوت، و هتک حرمت مراقد امامان معصومین در بقیع، عاشورای دوم است و باید مسلمانان جهان به ویژه شیعیان مراتب نفرت، انزجار خود را از عاملان این جنایت به گوش جهانیان برسانند. لشکر جهل و ظلالت، در چنین روزی، با بیل و کلنگ نصب و عداوت به حرم شریف ائمه چهارگانه و دیگر وابستگان خاندان رسالت در بقیع یورش برده و آنها را با خاک یکسان کردند.

رفتار شهید ابراهیم هادی با دزد موتور

 یکی از اعضای خانواده شهید ابراهیم هادی می گوید: نشسته بودیم داخل اتاق.مهمان داشتیم.صدایی از داخل کوچه آمد.ابراهیم سریع ازپنجره نگاه کرد.شخصی موتور شوهر خواهر ابراهیم را برداشته درحال فرار بود. یکی از اعضای خانواده شهید ابراهیم هادی می گوید: نشسته بودیم داخل اتاق.مهمان داشتیم.صدایی از داخل کوچه آمد.ابراهیم سریع ازپنجره نگاه
کرد.شخصی موتور شوهر خواهر ابراهیم را برداشته درحال فرار بود. بگیرش…دزد…دزد!بعد هم سریع دوید دم در.یکی از بچه محل ها لگدی به موتور زد و دزد نقش بر زمین شد! تکه آهن روی زمین دست دزد را برید و خون جاری شد.چهره اش پر از ترس بود و اضطراب.درد می کشید که ابراهیم رسید.موتور را برداشت روشن کرد و گفت: سریع سوار شو! رفتند درمانگاه با همان موتور.دستش را پانسمان کردند بعد هم با هم رفتند مسجد!بعد از نماز کنارش نشست و گفت :چرا دزدی میکنی؟آخه پول حروم که… دزد گریه می کرد.بعد به حرف آمد: میدونم!بیکارم.زن وبچه دارم و از شهرستان اومدم.مجبورم! ابراهیم فکری کرد رفت پیش یکی از نماز گزارها و صحبت کرد.برگشت: خدارو شکر.برات شغل پیدا کردم.از فردا برو سر کار.این پول رو هم بگیر و از خدا کمک بخواه.همیشه دنبال حلال باش که حروم زندگیتو به آتیش می کشه.پول حلال کم هم باشه برکت داره.


کتاب سلام بر ابراهیم – ص ۷۷
زندگی‌نامه و خاطرات پهلوان بی‌مزار شهید ابراهیم هادی

نام «محمد» باز هم در انگلیس رکورد زد

نام محمد مانند سال گذشته باز هم رکورد بیشترین نامگذاری نوزادان را به خود اختصاص داد و حتی نام الیور که یک اسم سنتی انگلیسی است در رتبه دوم قرار گرفت.

 و به نقل از Daily Express با استناد به تحقیقات انجام شده توسط متخصصان سرویس آمار ملی بریتانیا «محمد» محبوب ترین اسم در انگلیس و ویلز اعلام شد که از اسم سنتی اولیور جلو زد.

محققان با پردازش داده‌های سال ۲۰۱۴ میلادی اعلام کردند که ۶۶۴۹ نوزاد پسر الیور نامیده شدند و ۵۳۲۷ دختر آملیا نامگذاری شدند. فهرست اسامی محبوب برای پسربچه‌ها «جک» و هاری» و «یعقوب» بود. اسامی اولیویا ، ایزلا و امیلی از اسامی محبوب دخترانه هستند.

تعداد ۷۲۴۰ پسر بچه محمد نامیده شدند که در سال ۲۰۱۴ میلادی به دنیا آمدند. در لندن نیز این اسم برای نوزادان پسر محبوب‌ترین نام است.
شایان ذکر است پژوهشگران دومین سال پی در پی است که اسم محمد را در اولین ردیف فهرست اسامی محبوب قرار می‌دهند.

«وب تاریک»، مخفی‌گاه مخوف دزدان...

 موتورهای جست و جو مانند گوگل و بینگ، تنها حدود ۵% از محتوای اینترنت را پویش می‌کنند. ۹۵% مابقی فضای وب به سان کوه یخی در زیر آب، مربوط به بخش‌های «وب عمیق» و «وب تاریک» است؛ یعنی جایی که کمتر کسی توانایی و حق دسترسی به آن را دارد.

بسیاری افراد، اینترنت و وب را دو مفهوم مترادف در نظر می‌گیرند، در حالی که این موضوع درست نیست. در واقع، وب، یک جزء از اینترنت است. وب، یک محیط است که از طریق آن اطلاعات قابل دسترسی است. در تصور بسیاری از مردم، وب منحصرا به وب‌سایت‌هایی اطلاق می‌شود که از طریق موتورهای جست و
جوی سنتی (همچون گوگل) قابل دسترسی و جست و جو هستند. در حالی که این محتواها (که با عنوان
لایه سطحی[۱] یاد می‌شود)، بخشی از وب هستند. وب عمیق[۲]” در واقع به مجموعه‌ای از محتواهای اینترنتی اشاره دارد که به دلایل فنی بسیار، توسط موتورهای جست و جو، نشانه‌گذاری و آدرس دار نمی‌شوند و به همین دلیل است که با کمک این موتورهای جست و جوگر قابل ردیابی نیستند.

وب تاریک

 لایه‌های اینترنت

ادامه مطلب ...

 

تجربه ثابت کرده است که تنها گذاشتن پدر با فرزند، دردسر محض است . تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که دال بر این حقیقت است.

گاهی پدرها برای رهایی از دست و پا زدن فرزندان و حرکات زیاد آن ها هم راهکارهایی به ذهنشان می رسد که در ادامه تصاویری از آن می بینیم:
ادامه مطلب ...