حوزه علمیه قم باید انقلابی بماند

اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان «اسلامی و انقلابی» بماند باید حوزه علمیه، «انقلابی» بماند زیرا اگر حوزه علمیه انقلابی نماند، نظام در خطر «انحراف از انقلاب» قرار خواهد گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تبیین جایگاه و نقش بی بدیل و تأثیرگذار حوزه علمیه قم در پیروزی انقلاب اسلامی به برخی تلاشها برای انقلاب زدایی از حوزه های علمیه اشاره و تأکید کردند: حوزه علمیه قم باید همچنان یک «حوزه انقلابی و مهد انقلاب» باقی بماند و رسیدن به این هدف نیازمند اندیشه، تدبیر و برنامه ریزی دقیق است.رهبر انقلاب اسلامی سخنان خود را با بیان مقدمه ای درخصوص تأثیرگذاری حوزه علمیه قم در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن و نسبت حوزه علمیه قم با انقلاب آغاز کردند و گفتند:......

   ادامه مطلب ...

شهادت پزشک شیعی در بنگلادش

 

یکی از پزشکان شیعه بنگلادش که سال‌ها در شهرستان جینایداها منطقه کالی گنج به عنوان مروج معارف اسلامی و اهل بیت(علیهم السلام) فعالیت می کرد شب گذشته هدف حمله عناصر تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گزارش «شیعه نیوز»، عناصر تروریستی شب گذشته با حمله به یک پزشک شیعه در منطقه کالی گنج بنگلادش به شهادت رسید.«عبد الرزاق» ۴۵ ساله که علاوه بر پزشک بودن یکی از مبلغین ترویج مکتب اهل‌بیت(علیهم السلام) نیز بشمار می‌‌رفت حدود ساعت ۲۲ شب گذشته به وقت محلی در راه بازگشت از محل کار خود به طرف منزل مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت.

عبد الرزاق در راه بازگشت به منزل هنگامی‌که به منطقه‌ای بنام غنّا رسید، مورد حمله تروریست‌های از قبل کمین کرده با چاقو قرار گرفت و در دم به شهادت رسید.

طبق بررسی‌های اولیه اعلام شده که این جنایت توسط تروریست‌های تکفیری طراحی و اجرا شده است.

«انور حسین» از مسئولان امنیتی منطقه کالی گنج با تأئید این موضوع گفت: برای دستگیری افراد مرتبط با این حمله تحقیقات شروع شده است.

شهید عبدالرزاق سال‌ها در شهرستان جینایداها منطقه کالی گنج یکی از مروجان معارف اسلامی و اهل بیت(علیهم السلام) بود.

لازم به ذکر است، بعد از حمله تروریستی به حسینیه تاریخی دالان در شهر داکا و حمله تروریستی بوگرا این سومین حمله‌ای است که شیعیان هدف تروریست‌های تکفیری قرار می‌گیرند.

معرفی برندهای مضر آرایشی با محتویات سمی

 
در حالیکه عرضه برندهای معروف آرایشی در کشور خودشان ممنوع می‎شوند، ایران به دلیل واردات فراوان لوازم آرایشی بهداشتی جولانگاه برندهای مضر لوازم آرایشی شده است.
 

ایران برای کشورهای اروپایی یک بازار هدف محصولات آرایشی و بهداشتی است، بازاری داغ که ایران را در جایگاه هفتم استفاده از لوازم آرایشی در سطح جهان قرار داده است.

از سوی رسانه‎های غربی بحث‎های گوناگونی بر سر استفاده از لوازم آرایشی در زنان ایرانی علی رغم وجود حجاب عنوان می‎شود تا جایی که رسانه‎های فرانسه زنان ایرانی را در زمینه آرایش کردن جلوتر از زنان کشورهای لیبرال غربی می‎دانند، به همین جهت محصولات آرایشی بهداشتی فرانسه بیشترین سهم را در بازارهای ایران دارند.

ادامه مطلب ...

پوتین در عقب‌نشینی تاکتیکی از سوریه هوشمندی سیاسی به خرج داد

 

روسیه در بحران سوریه بسیار زیرکانه و قوی عمل کرد چه به لحاظ سیاسی و چه نظامی؛ و اعلام خبر عقب‌نشینی محدود هم، یکی از این زیرکی‌هاست؛ هرچند دستور کار آمریکا، ناتو، شورای همکاری خلیج فارس و اسرائیل، حمله و اشغال خاک سوریه است.

 ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه ۲۴ اسفند، در جلسه‌ای با حضور وزرای خارجه و دفاع این کشور، دستور عقب‌نشینی بخش عمده‌ای از نیروهای زمینی روسیه از سوریه را صادر کرد. پوتین با اعلام این‌که نیروهای نظامی روسیه، به مهم‌ترین اهداف خود در سوریه دست یافته‌اند، از وزیر خارجه کشورش درخواست کرد نقش پررنگ‌تری در مذاکرات صلح سوریه ایفا کند.

عقب‌نشینی روسیه از سوریه
پوتین به وزیر دفاع روسیه دستور عقب‌نشینی
نیروهایش از سوریه را داده است

  
ادامه مطلب ...

یاران تو را می خوانند

 

آیت الله سید محمد کاظم مدرسی: از وظایف هر شیعه در دوران پرمشقت غیبت، زنده نگه داشتن نام و یاد حضرت ولی عصر (عج) به انحاء و اقسام مختلف (البته مطابق آموزه های دینی و سیره ی علما) است.

یاران تو را می خوانند
حرکت مردمی استغاثه برای تعجیل در ظهور امام عصر (عج)
اطلاع رسانی زمان و مکان حرکت مردمی استغاثه برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) در شهرهای مختلف.


  
ادامه مطلب ...

هشدار دادستان تهران برای چهارشنبه سوری

 
جعفری دولت آبادی اقدامات دادستانی تهران در چهارشنبه آخر سال را تشریح کرد و گفت: طبق روال سال‌ها‌ی گذشته با پلیس هماهنگی‌های بسیار خوبی صورت گرفته، امیدواریم خانواده‌ها واقعا به این موضوع نظارت کنند تا شیرینی این ایام با حوادث ناگوار تلخ نشود.
 

«عباس جعفری دولت آبادی» در حاشیه نشست با سرپرستان نواحی مختلف تهران معاونان دادستان و دادستان‌های شهرستان‌های استان تهران در جمع خبرنگاران اقدامات دادستانی در چهارشنبه آخر سال را تشریح کرد و گفت: طبق روال سال‌ها‌ی گذشته با پلیس هماهنگی‌های بسیار خوبی صورت گرفته، امیدواریم خانواده‌ها واقعا به این موضوع نظارت کنند تا شیرینی این ایام با حوادث ناگوار تلخ نشود.


  
ادامه مطلب ...

تنوع طلبی چالشی جدی برای ازدواج جوانان

 

یک روانشناس و مشاور خانواده، ناآمادگی و ترس جوانان از ازدواج را مهمترین مانع در ازدواج عنوان کرد و گفت: امروزه جوانان تنوع طلب و ایده آل گرا شده اند.

به گزارش«شیعه نیوز»، فرشاد بهاری ، با اشاره به چالشهای اصلی سر راه ازدواج جوانان افزود: در حال حاضر مهمترین چالش در کم شدن علاقه جوانان به ازدواج و همچنین شکست بسیاری از ازدواج ها، نا آمادگی جوانان برای ورود به این عرصه متفاوت از زندگی است. جوانان در نظام آموزشی رسمی و همچنین درون خانواده ها، از نظر روانشناختی آمادگی های لازم برای ازدواج را کسب نمی کنند.این مشاور ازدواج و خانواده با اشاره به مسائل اقتصادی که دامنگیر جوانان شده است، ادامه داد: مشکلات اقتصادی به ویژه برای پسران جوان که مسئولیت اداره مادیات خانواده را بر عهده دارند بسیار جدی است و همین عامل فرار بسیاری از جوانانی است که تصمیم به ازدواج دارند اما امکانات اقتصادی متناسب با آن را در اختیار ندارند.

  
ادامه مطلب ...

حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به داعش

رزمندگان حزب الله لبنان تروریست‌های داعش را در شرق لبنان هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب الله لبنان با استفاده از توپخانه تجمعات تروریست های داعش را در منطقه تلال الحمرا واقع در بلندی های راس بعلبک واقع در شرق لبنان هدف قرار دادند.

توپخانه مقاومت همچنین یک تیربار سنگین تروریست‌های جبهه النصره را در منطقه تله الانزح واقع در بلندی های عرسال در شرق لبنان منهدم کرد.

 

حمله موشکی یمن به مواضع سعودی

ب وزارت دفاع یمن اعلام کرد که چهار موشک کاتیوشا امروز به محل تجمع عناصر مسلح طرفدار منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در منطقه «المشراف» در منطقه الوزاعیه واقع در جنوب غرب تعز اصابت کرد.

پایگاه خبری «یمن الان» گزارش داد که یگان موشکی ارتش یمن جنوب منطقه «ذباب» واقع در تعز را هدف پنج موشک کاتیوشا قرار داد.

درگیری‌های مسلحانه در استان تعز بین نظامیان عربستانی با نیروهای یمنی ۲۷ نظامی عربستانی کشته و زخمی شدند.

روی کار آمدن دوست اسرائیل

 

کشورهای عضو اتحادیه عرب در حالی «احمد ابو الغیط» را به دبیرکلی این اتحادیه انتخاب کردند که پیشینه وی سؤالات فراوانی را درباره اهداف نهفته در پس این انتخاب مطرح می‌کند.

دوست وزیر بدکاره اسرائیی دبیر کل اتحادیه عرب شد/ چرا سعودی‌ها به یک مصری اعتماد کردند +عکس  وزرای خارجه اتحادیه در نشست فوق العاده روز پنج‌ شنبه خود در مقر این اتحادیه در بحرین «احمد ابو الغیط»، وزیر خارجه اسبق مصر را به عنوان هشتمین دبیرکل این نهاد عربی به عنوان جانشین «نبیل العربی» که ۳۰ ژوئیه آینده دوره دبیرکلی وی به پایان می‌ رسد، انتخاب کردند، انتخابی که بحث و جدل بسیاری را درپی داشت و سوالات متعددی را درباره دلایل انتخاب ابو الغیط برای تصدی این منصب مطرح کرد.احمد ابو الغیط کیست؟



ادامه مطلب ...

سرکوب آزادی بیان در ترکیه

گاهی باید کمی از خبرهای ریز و درشت خبرگزاری‌ها فاصله گرفت و نگاهی کلان به فضای بین‌الملل در روزها و هفته‌های جاری انداخت. شاید کمی دشوار باشد اما می‌توانید روی گزارش‌های تصویری ما از این تحولات، حساب کنید.

 در روزهای اخیر تحولات متعددی در نقاط مختلف جهان رخ داده است، از برگزاری نشست‌های آسیایی در شرق آسیا تا آزمایش موشکی ایران و کره شمالی و از چگونگی رسیدگی به مهاجران در اروپا تا دیدار اوباما و ترودو همزمان با مرگ همسر ریگان،‌ رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده. در این گزارش می‌توانید تصاویر نسبتاً متفاوتی از رخدادهای یادشده را پیدا کنید.تصاویر توسط خبرگزاری‌های مختلف از جمله Getty Images، AFP، EPA، Reuters، NBC تهیه و منتشر شده است.
عکوس هفته
 

  
ادامه مطلب ...

اعتراض بانوان محجبه جامائیکا به تعصبات ضد اسلامی

زنان مسلمان ساکن جامائیکا در قاره آمریکا از تعصبات ناشی از اسلام‌هراسی که به خاطر حجاب علیه آن‌ها روا داشته می‌شود، شکایت دارند.
 زنان مسلمان جامائیکا می‌گویند در مرزهای بین‌المللی، مأموران گمرک و مهاجرت عموماً اسلام را با اقدامات داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مرتبط می‌دانند.معروفه تیجانی، عضو شورای اسلامی جامائیکا می‌گوید: «ترس زیادی وجود دارد در مورد اینکه ما چیزی زیر لباس خود پنهان کرده باشیم. هنگامیکه به حجاب ما نگاه می‌کنند به دنبال مواد منفجره هستند».

وی می‌گوید: «هنگامیکه ما را می‌بینند، سؤال می‌کنند که آیا عضو داعش هستیم و می‌خواهیم جایی را بمبگذاری کنیم و ما مجبوریم بارها برای آن‌ها تکرار کنیم که نه، معنای زندگی ما برای ما بسیار با ارزش‌تر از شماست و چنین قصدی نداریم.»

معروفه تیجانی در آستانه هفته شناخت اسلام که با هدف شناخت بیشتر اسلام و مسلمانان در جامائیکا برگزار می‌شود، به بیان این مشکلات پرداخت.

هفته شناخت اسلام در جامائیکا امسال با شعار «یک پیام: محمد(ص) و عیسی(ع)» برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف افزایش آگاهی‌های عموم جامعه در مورد اسلام و از بین بردن تصورات نادرست در مورد این دین برگزار شده است.

لینا ادواردز، یکی دیگر از زنان عضو شورای اسلامی جامائیکا از تصورات کلیشه‌ای منفی مردم در مورد افرادی که حجاب دارند می‌گوید و تاکید می‌کند که این مشکلات به دلیل نبود شناخت کافی در مورد اسلام است.

گوگل نام اسکای باکس را به Terra Bella تغییر داد

 

گوگل نام اسکای باکس را به Terra Bella تغییر داد؛ تحلیل تصاویر یکی دیگر از وظایف این استارتاپ خواهد بود

گوگل امروز اعلام کرد که نام استارتاپ Skybox را که در زمینه تولید ماهواره فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۴ خریداری شد، به Terra Bella تغییر می دهد. اما تغییر تازه ای که از آن صحبت می کنیم صرفا به نام این شرکت مربوط نمی شود و ظاهرا قرار است که Terra Bella علاوه بر قرار دادن ماهواره های کوچک تصویر برداری درون مدار زمین، تصویرهایی که از این ماهواره ها به دست می آید را نیز تحلیل نماید.

  
ادامه مطلب ...

واقعیت‌های مجازی را بشناسید

 

فاصله دنیای مجازی و دنیای واقعی در حال محو شدن است؛

در آینده ای نه چندان دور می توانیم به طور واقعی در دنیای مجازی زندگی کنیم. راه رفتن در شهر های مجازی، بازی در محیط واقعی اتاقمان از جمله اتفاقات واقعیت مجازی است.

واقعیت مجازی فناوری است که به کاربر امکان می‌دهد تا با یک محیط شبیه‌سازی رایانه‌ای درکنش باشد.
در حقیقت واقعیت مجازیVIRTUAL REALITYمحیط الکترونیکی
است که با استفاده از جلوه های بصری سه بعدی واقعیت را مشابه سازی می کند اما فاقد
مادیت فیزیکی هستند در واقع به زبان ساده تر به انسان این امکان را می دهد که با محیط
شبیه سازی شده که برگرفته از دنیای واقعی است ارتباط برقرار کند که این ارتباط هم بوسیله
کامپیوتر و همچنین ابزارهای چند رسانه ای مختلف ایجاد می شود که در این محیط فرد اشیا
و حوادث و رخدادهای مجازی قابل مقایسه با دنیای واقعی را با استفاده از مدلهای طراحی
شده و حسگرهای خاص و تصاویر نمایشی و حرکتی را مشاهده می کند و بدست می آورد به طوری
که فرد گمان می کند در محیط واقعی قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

سفر هفت‌هزار کیلومتری جاسوس مشهور آمریکا برای رصد رزمایش موشکی سپاه

 

تنها سه فروند از هواپیمای RC-135S Cobra Ball ساخته شده که به‌صورت اختصاصی، برای رصد موشک‌های بالستیک از فاصله دور طراحی شده است که در سال‌های گذشته برای رصد فعالیت‌های شوروی سابق و امروز برای اطلاع از توانمندی‌های موشکی کشورمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موشک‌های بالستیک از زمان ورود خود به میادین نبرد در جنگ دوم جهانی تا به امروز به عنوان یک عامل تاثیرگذار در میدان نبرد شناخته شده اند و بر همین اساس، اکثر کشورهای جهان به نوعی همیشه به دنبال این بوده اند که درباره توان بالستیک طرف مقابل اطلاعاتی را جمع آوری کنند که بخش زیادی از این مسئله در جریان تست های موشکی کشور رقیب قابل جمع آوری است.ایالات متحده آمریکا و شوروی سابق از جمله کشورهایی بودند که همواره به دنباله رصد توان بالستیکی طرف مقابل بودند و در این راه از ابزارهای مختلف بهره می برند.

پرواز یک موشک چه اطلاعاتی را مشخص می کند؟

اما شاید سوالی که در ذهن بسیاری شکل بگیرد این مسئله است که اصولا با رصد پرتاب یک موشک بالستیک چه اطلاعاتی را می توان استخراج کرد. برخی از این اطلاعات به این شرح است:

“آیا اصولا این آزمایش موفق بوده است یا خیر، سرعت موشک، سطح مقطع راداری موشک، نقطه اصابت موشک، زمان صرف شده و مسیر طی شده توسط موشک و بسیاری نکات کلیدی دیگر که در بحث فهم توان طرف مقابل بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود.”

ادامه مطلب ...

امکان مسدود کردن پیام‌ تبلیغاتی در تلگرام

 

در تلگرام قابلیتی کاربردی وجود دارد که اگر از پیام‌های تبلیغاتی و گروه‌هایی که بی‌اجازه اقدام به Invite کردن شما می‌کنند خسته شده‌اید می‌توانید دسترسی آن‌ها را برای این امر مسدود کنید.

زومیت: در تلگرام قابلیتی کاربردی وجود دارد که اگر از پیام‌های تبلیغاتی و گروه‌هایی که بی‌اجازه اقدام به Invite کردن شما می‌کنند خسته شده‌اید می‌توانید دسترسی آن‌ها را برای این امر مسدود کنید.با توجه به تعداد چند ۱۰ میلیونی کاربران ایرانی در شبکه‌ی پیام رسان تلگرام، بدیهی است که این شبکه به یک تریبون جدید برای تبلیغ دهندگان تبدیل خواهد شد و از همین حالا نیز شاهد پست‌های تبلیغاتی بسیاری مابین مطالب کانال‌های تلگرامی هستیم.

اما در این بین برخی افراد سوجو نیز وجود دارند که ابتدا گروه‌های تبلیغاتی مختلفی می‌سازند و سپس بدون اجازه یا اطلاع، شما را نیز در آن‌ها Invite می‌کنند که طبیعتا امری آزار دهنده و به نوعی توهین آمیز به حریم شخصی هر کاربر به حساب می‌آید. به لطف ویژگی جدیدی که از نسخه‌ی ۳٫۵ به تلگرام اضافه شد شما قادر خواهید بود تا یک بار برای همیشه به چنین مشکلی پایان دهید و بدون Invite شدن‌های بی اجازه، به فعالیت خود در تلگرام ادامه دهید.

امکان مسدود کردن پیام‌ تبلیغاتی در تلگرام

  
ادامه مطلب ...

کودکان لوس و پرتوقع و بهانه گیر

 

چگونه کودکی لوس می شود چه رفتارهایی در لوس شدن اطفال تاثیر میگذارند و باعث بهانه گیری و پرتوقع شدن آن ها می شوند راهنمایی های موثری در این زمینه برای والدین داریم

شیوه‌ی تربیتی و چگونگی رفتار والدین با کودکان‌شان پیامدهای عمیق و بلندمدتی بر شخصیت روانی، عاطفی، اجتماعی و فکری آنان می‌گذارد. بی شک همه‌ی والدین می‌خواهند فرزندانی سالم، شاداب، مؤدب و دارای اعتماد به نفس تربیت کنند. برخی از خانواده‌ها نگران لوس‌شدن فرزندان خود هستند اما نمی‌دانند با به کار‌بردن چه شیوه‌ی تربیتی می‌توانند از به وجود آمدن کودکی لوس پیشگیری کنند.

اگر تنها یک راه برای تربیت کودک وجود داشته باشد، بی‌شک آن راه «حفظ تعادل» است. همه ما آرزو داریم بچه‌های مؤدب، سالم و مستقلی تربیت کنیم؛ پس چه عاملی موجب می‌شود که ناگهان خود را در مقابل یک بچه لوس، بدخلق، خود محور، پرتوقع و بی‌ملاحظه می‌بینیم؟

بعضی پدر و مادرها تصور می‌کنند اگر به کودک توجه نشان دهند و ابراز محبت کنند، باعث لوس شدن او می‌شوند، در حالی‌که بچه‌ها به محبت نیاز دارند، درست همان‌طور که به آب و غذا نیازمندند. محبت با لوس کردن تفاوت دارد. رابطه عاطفی سالم میان والدین و کودک، به روابط اجتماعی او در آینده شکل داده و در چگونگی اجتماعی شدن و کسب مهارت‌های اجتماعی تأثیر می‌گذارد. افرادی که در کودکی از محبت کافی بهره‌مند می‌شوند، هوش هیجانی بالایی داشته و می‌توانند در زندگی تصمیم‌های مؤثر بگیرند. اما چه عاقبتی در انتظار بچه‌های لوس است؟


  
ادامه مطلب ...

بهانه‌تراشی برای هم‌باشی با حیوانات

 
برخی رسانه‌های اپوزیسیون پس از انتشار فیلم دردناک از آزار یک سگ با طرح موضوعاتی مانند “حرام‌گوشت” و “نجس” بودن سگ‌ها، به‌طور تلویحی علت آزار این حیوانات را فرهنگ دینی مردم ایران معرفی کرده و هم‌باشی با حیوانات را عاملی آرام‌بخش برای انسان امروزی معرفی می‌کنند!

گروه جنگ نرم مشرق- در تعریف خبر و ارزش‌های خبری گفته می‌شود که اگر مردی یک سگ را گاز بگیرد خبر است اما اگر یک سگ مردی را گاز بگیرد، خبر نیست. برهمین اساس چندی پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی به سرعت منتشر شد که در آن فردی یک قلاده سگ شکاری را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد که این موضوع موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی گردید و ۴۸ ساعت بعد از انتشار این فیلم، فرد خاطی دستگیر شد؛ در همین رابطه رئیس کل دادگستری گلستان روز یکشنبه از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای عامل آزار و اذیت این سگ در شهرستان کلاله خبر داد. با انتشار این فیلم بسیاری از طرفداران محیط‌زیست به‌ویژه در تهران دست به اعتراضات دست جمعی زدند تا با برخورد با عوامل این دست از اقدامات غیرانسانی، زمینه برای تکرار این فجایع از بین برود. پیش‌تر نیز در شهرهای دیگر ایران نیز اعتراضاتی در رابطه با حیوان‌آزاری صورت گرفته بود.

حمایت از حیوان برای مقابله با دین /// در حال ویرایش
انتشار فیلم آزار سگی توسط فردی در استان گلستان، موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی گردید که در پی آن این فرد بازداشت و قرار مجرمیت برای وی صادر گردید

  
ادامه مطلب ...

تمایل ایران برای حمله با بمب الکترومغناطیسی به آمریکا

 
«جیمز وولسی» مدعی شد ایران درحال زمینه‌سازی برای توجیه شرعی حمله با بمبی الکترومغناطیسی به آمریکاست که که کل مردم آمریکا را طی یک سال پس از این حمله خواهد کشت.

 رئیس سابق سازمان «سی‌.آی.‌ای» (CIA) در جدیدترین گفتگوی خود با پایگاه خبری «بلیز» ادعا کرد که علائمی مبنی بر تمایل ایران برای حمله با بمب الکترومغناطیسی به آمریکا وجود دارد. «جیمز ولسی» (James Woolsey) در سخنانی اظهار داشت که اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد، آن‌گاه آماده حمله به آمریکا با بمب الکترومغناطیسی خواهد بود. ماهواره‌‌های جدید آنها از نوعی هستند که در مسیر پرتاب بمب الکترومغناطیسی مورد استفاده واقع می‌شوند».


ایران به دنبال حمله با بمب الکترومغناطیسی به آمریکاست /// در حال ویرایش

  
ادامه مطلب ...

چرا غرب به دنبال تجزیه کشورهای عربی است؟

 

جهان عرب همیشه از منظر غرب به عنوان محلی برای فتح شدن، برای مورد بهره برداری قرار گرفتن، برای کنترل شدن و برای رام شدن دیده شده است. این طرز فکر همچنان تعریف کننده رابطه غرب با جهان عرب است.

رمزی بارود- روزنامه نگار مشهور فلسطینی: وقتی که خیابان های شهرهای عربی از تونس تا صنعا از جوشش خشم مردم به غلیان آمد، تصور پان عربیسم از این اتفاقات، برداشتی سطحی به نظر می آمد. نه در به اصطلاح «انقلاب های یاس» از شعارهایی استفاده شد که  بر هویت عربشان تاکید داشته باشند و نه جوانان خشمگین مصری پلاکادرهایی را با موضوع اتحاد اعراب در بالای ساختمان های مرتفع مشرف به میدان تحریر بالا گرفتند.

  
ادامه مطلب ...

اگر مسئولیت به شکست کشاندن جنگ‌های عربستان به عهده ماست، در دنیا و آخرت به آن افتخار می کنیم

 
چرا امروز حزب‌الله را متهم می‌کنند که مقاومت طایفه‌ای است آیا در بوسنی هرزگوین شیعیان بودند که از آنها دفاع کنیم؟ مسلمانان در بوسنی هرزگوین از اهل تسنن بودند و حاج علایی که مراسم امروز مناسبت گرامیداشت وی است، خانواده، مقاومت و سرزمین خود را به سمت بوسنی هرزگوین ترک کرد تا از آبروی برادران مسلمان ما در این کشور دفاع کند؟ با این وجود آیا ما طایفه‎‌ای عمل می کنیم؟

دبیرکل حزب‌الله لبنان با تأکید بر اینکه، عربستان سعودی سعی دارد با پیش کشیدن مسأله شیعه و سنی، مقاومت علیه اسرائیل را تضعیف کند، از دشمنی همیشگی این کشور و هم پیمانانش با مقاومت علیه اسرائیل، سخن گفت.


  
ادامه مطلب ...

تلفن همراه و بی خوابی

 

چه عواملی در بروز اختلالات خواب تاثیرگذار هستند و موجب بی خوابی و کم خوابی ما می شوند تلفن همراه یکی از این عوامل مخرب محسوب می شود بی خوابی و پریدن های مکرر از خواب جزوی از عوارض همراه داشتن تلفن همراه در اتاق خواب است

روانپزشک با اشاره به اینکه قرار دادن موبایل در کنار سر به هنگام خواب تمرکز را به هم می‌زند، گفت: امروزه مهمترین عامل بی‌خوابی و کم خوابی استفاده بی‌رویه از تکنولوژی است.به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، گوهر آل بویه درباره ویژگی‌های خواب مناسب و تفاوت آن با بی‌خوابی و کم خوابی گفت: ۸ ساعت خوابیدن در شبانه روز بدون استرس و بیدار شدن مکرر، خواب مناسب محسوب می‌شود اما آنچه امروزه بسیار متداول شده بی‌خوابی و کم‌خوابی است.

  
ادامه مطلب ...

اک مک آلمانی

 

ekmek

این نان اک مک نرم را در آلمان برای بچه ها درست میکنند  هرر ده سنی از کودک و بزرگ می توانند این نان را بخورند و همه دوست خواهند داشت
ادامه مطلب ...

جنگ‌افزاری به اسم «آب»؛ خطرناک‌ترین سلاح داعش

 

«آب» همان گونه که مایه زندگی است در صورت بهره‌برداری نادرست، می‌تواند به جنگ‌افزاری خطرناک و کشنده تبدیل شود؛ سلاحی که این روزها «داعش» تلاش دارد آن را علیه مردم عراق به خدمت بگیرد.

خطرناک‌ترین سلاح داعش که جان میلیون‌ها نفر را تهدید می‌‎کند +عکس «آب» و ساختارهای زیربنایی مرتبط با آن اهداف سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده‌ای برای «داعش» به شمار می‌آیند، موضوعی که این گروه تروریستی تکفیری به خوبی به آن واقف است و همواره درصدد سیطره بر منابع آبی سوریه و عراق و استفاده از آنها به عنوان برگ برنده در برابر دمشق و بغداد، با وجود نداشتن دانش و قدرت بهره برداری از این منابع و ساختارهای زیربنایی مرتبط با آن بوده است.بنابراین سیطره بر منابع آبی، مهمترین راهبرد داعش از زمان اعلام موجودیت شمرده می شود و این گروه با اشغال سد فرات، بزرگترین سد تولید برق آبی سوریه و تامین کننده آب و برق شهر حلب و ریف های آن، در سال ۲۰۱۳ و استفاده از آن به عنوان حربه علیه دمشق نشان داد که به خوبی از جایگاه و اهمیت این راهبرد آگاه است.

  
ادامه مطلب ...

نبض ایرانیان در مشت «ایران‌پل»

 

مؤسسه «ایران‌پُل» که از دفتر نظارت بر تحریم‌های ایران در آمریکا، مجوز اجرای نظرسنجی در ایران را دریافت کرده آزادانه در حال فعالیت رسمی در سطح کشور است و می‌تواند علاوه بر ده‌ها نوع خدمات مختلف به سرویس‌های جاسوسی بیگانه، اطلاعات (Intelligence) را از ایران برای دولت‌ها و آژانس‌های اطلاعاتی غربی تولید کند.

 ماه گذشته یک نظرسنجی با عنوان «گرایش ایرانیان در انتخابات مجلس آینده: اقتصادی، سیاسی و امور خارجه» در چهار موضوع انتخابات هفتم اسفند، برنامه هسته‌ای، آمریکا و منازعات منطقه‌ای منتشر شد و بسیاری از خبرگزاری‌ها این نظرسنجی را منتشر کردند. این گزارش توسط مؤسسه نظرسنجی کانادایی به نام «ایران‌پل» با همکاری دانشگاه تهران طی دو هفته آخر دی‌ماه در یک نظرسنجی تلفنی از میان ۱۰۱۲ ایرانی تهیه شده بود. پیشتر نیز نتایج نظرسنجی‌های این مؤسسه کانادایی از داخل ایران در رسانه‌های داخلی منعکس شده بود.
نظرسنجی /// در حال ویرایش
یکی از گزارش‌های مسائل مربوط به داخل ایران که با کمک موسسه «ایران‌پل» تهیه شده است
ادامه مطلب ...