این موادغذایی با فراری دادن استرس، خوابی شیرین را به شما هدیه مى دهد

 

با خوردن این موادغذایى غنى از پروبیوتیک استرس را از خودتان دور کرده و خوابى عمیق و شیرین را تجربه کنید.

نوشیدنی ها و دسرهای پروبیوتیک و شکلات ها در رژیم غذایی به دلیل فواید زیاد آن ها برای سلامتی بدن مانند سم زدایی، انرژی و سلامت دستگاه گوارش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 پروبیوتیکها در اصل الیاف غیر قابل هضمی هستند که باکتری های خوب روده را افزایش می دهند، در یک مطالعه جدید، نشان داده شده که با خوردن مواد غذایی پروبیوتیک در شب این الیاف می تواند به مشکلات خواب مربوط به استرس کمک کرده و در نتیجه خواب راحتی داشته باشید.


 
ادامه مطلب ...

هلاکت سرکردگان جبهه‌النصره در شهر "حارم"

سوریه
ارتش سوریه با موشک‌های هدایت شونده، مسلسل‌های سنگین عناصر تروریستی را در محله "المنشیه" شهر درعا هدف قرار داد که در این حمله شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.
درپی آتش سنگین ارتش سوریه در محله "المنشیه" شهر درعا، "ابوشیما الجزراوی" تروریست سعودی‌الاصل که پیش از این مسئول تروریست‌های "هیئه تحریرالشام" جبهه‌النصره نیز بود؛ به‌هلاکت رسید.

برای حزب الله افتخار است که تهدید اول برای رژیم صهیونیستی باشد

سید حسن نصرالله: فرماندهان ما، سرمداران پیروزی ها هستند
 به نقل از "العهد"؛ "سید حسن نصرالله" –دبیرکل حزب الله- با سخنرانی در مراسم " گرامیداشت «فرماندهان شهید» "  که در شهرک "شیث نبی" واقع در منطقه "البقاع" برگزار شد ضمن تشکر از گردهمایی حضار گفت: "سلام و درود می فرستیم به روح امام خمینی و به محضر حضرت امام خامنه ای.  
باری دیگر به خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و خانواده شهید حاج عماد مغنیه تبریک و تسلیت عرض میکنیم. تصویر واقعی حزب الله و مقاومت اسلامی، همان تصویر شهید سید عباس، شیخ راغب و حاج عماد است."
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: "امسال، ما به عنوان تهدید شماره یک اسرائیل لقب گرفتیم و این برای ما مایه افتخار است. آنگونه که به نظر می رسد طرحی اسرائیلی سعی در اعمال فشار بر مردم لبنان و به ویژه فضای مقاومت دارد.

 خروپف کردن یک اتفاق آشنا است و افراد بسیاری با این مشکل مواجه هستند، ممکن است آن فرد یکی از والدین، همسر یا خود فرد باشد که استراحت شب را دچار چالش می کند. در این مواقع به دنبال راهی برای کم کردن این خروپف‌های آزار دهنده هستید. 
یکی از مجرمان اصلی ایجاد خروپف وجود موکوس‌های اضافی است، هنگامی که راه‌های تنفسی در هنگام خواب به علت وجود گرفتگی یا آلرژی مسدود می شوند، در حقیقت راه‌های تنفسی فرد در هنگام خروپف به کلی مسدود و حجم هوایی که وارد شش‌ها می‌شود بسیار محدود می‌شود. اگر شما هم جزو افراد بزرگسالی هستید که خروپف می‌کنند می‌توانید با پرهیز از خوردن برخی مواد غذایی در وعده شام این مشکل را حل کنید. 
*لبنیات
*غذاهای سرخ کردنی
*غذاهای فرآوری شده
*شکر
*همچنین خوردن وعده‌های غذایی پرکالری و حجیم و سیگار کشیدن قبل از خواب منجر به بروز خروپف‌های غیر طبیعی و بلند‌تر از حد معمول می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان

۲۲ بهمن امسال برای انقلاب و ایران اسلامی مایه آبرو شد


 دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان، حضور منسجم، مقتدارنه و پرطراوت ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را «مایه‌ی آبروی انقلاب و نظام و ایران» خواندند و با اشاره به اینکه مسئولان نباید این حضور را به معنای گله نداشتن مردم تصور کنند، افزودند: آمریکا می‌خواهد با تکرار ترفند تهدید و جنگ نظامی، توجه مسئولان کشور را از صحنه جنگ واقعی یعنی جنگ اقتصادی منحرف کند، مسئولان هوشیار باشند و همه همت خود را صرف حل مشکلاتی همچون بیکاری، رکود، گرانی و تبعیض کنند.
ادامه مطلب ...

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس

«مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» در توصیف قدرت بی‌رقیب موشکی ایران در منطقه می‌نویسد تهران از نظر تعداد و تنوع موشکی در خاورمیانه جایگاه اول را دارد و از رژیم صهیونیستی گرفته تا کشورهای اروپایی در تیررس این کشور هستند.

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس و فیلم

۶۰ نیروی ویژه رژیم صهیونیستی وارد بحرین شدند

نیروهای امنیتی بحرین

در آستانه ششمین سالگرد آغاز انقلاب مردم بحرین، منابع آگاه از ورود ۶۰ نیروی ویژه رژیم صهیونیستی به فرودگاه منامه خبر دادند.

سیسی: قاهره آماده همکاری با ارتش لبنان است

عون لبنان سیسی قاهره مصر

رئیس جمور مصر پس از دیدار با رئیس جمهور لبنان در قاهره گفت که این کشور آماده همکاری با ارتش لبنان و مبارزه علیه تروریسم است

مدیریتی در فضای مجازی کشور نداریم

محمدحسین انتظاری دبیرسازمان ملی فضای مجازی

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: در حال حاضر ۴۰درصد جمعیت کشور را جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال شامل می‌شود که همه جزو افراد خبره هستند اما بدون آموزش قبلی وارد فضای مجازی می‌شوند که این به‌نوبه خود می‌تواند تهدیداتی را به‌همراه داشته باشد.

کشف نگران‌کننده دانشمندان؛ تنها 30 سال به پایان جهان باقی مانده است!

به نقل از اسپوتنیک، دانشمندان آمریکایی به نتایجی نگران کننده دست یافتند که نشان می‌دهد تنها 300 سال دیگر جهان به پایان می‌رسد. آنها این مسئله را با توجه کاهش فعالیت خورشیدی بیان کرده‌اند.
طبق گزارش اسپوتنیک، دانشمندان اختر فیزیک آمریکا در چارچوب پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که فعالیت خورشیدی در سالهای اخیر به شکل چشمگیری کاهش داشته است. آنها در همین چارچوب اعلام کرده اند تاریخ پایان جهان ابتدای سال 2047 میلادی خواهد بود. شایان ذکر است در صورتی که فعالیت خورشیدی تا سطح خطرناکی کاهش یابد، سبب کاهش هلیوسفر شده و این مسأله می‌تواند آغازی بر روند پایان جهان باشد.

"اتحاد داخلی" سبب ماندگاری ایران است

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: آن چیزی که سبب ماندگاری ایران شد "‌اتحاد داخلی" بود که سبب شد روی پای خود بایستیم.

 سورنا ستاری عصر امروز در سومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان اصفهان اظهار داشت: فردی که قادر به تحلیل‌کردن نیست، نمی‌تواند نوآوری داشته باشد، باید موضوعی را فهمید و درک کرد و آن را در صحنه عمل پیاده‌سازی کرد که این دقیقا اتفاقی است که در عملیات والفجر 8 رخ داد.

خواص سماق برای لاغری

خواص سماق برای لاغری شامل خاصیت چربی سوزی و کمک به سلامت دستگاه گوارش است. با فواید سماق برای لاغری و طریقه مصرف سماق برای لاغری آشنا شوید. از نظر سازمان بهداشت جهانی اضافه وزن و چاقی به عنوان تجمع غیر طبیعی یا بیش از اندازه چربی در بدن است که سلامتی فرد را مختل می‌کند. در سال های اخیر اضافه وزن در جهان به شدت رو به افزایش است و در ۱۰ سال اخیر چاقی در همه کشورهای دنیا افزایش چشمگیری داشته است. چاقی تنها مشکل بزرگسالان نیست و در کودکان و نوجوانان نیز روند رو به رشدی دارد. طبق آمار منتشره، نیمی از افراد ساکن در تهران اضافه وزن دارند و ۲۰ درصد آنان چاق هستند، یکی از راه‌هایی که افراد برای لاغر شدن به سمت آن گرایش دارند استفاده از گیاهان دارویی برای کاهش وزن و لاغری است که در خیلی از موارد اگر به طور صحیح استفاده شود مفید خواهد بود. البته مانند تمام کمک کننده‌های لاغری آنچه که اهمیت دارد این است که شما قبل از استفاده از این گیاهان برای لاغرشدن باید به ورزش و نوع تغذیه خود نیز توجه کنید. یکی از گیاهان دارویی موثر استفاده از سماق برای لاغری است.
ادامه مطلب ...

حضور پر شور مردم در ۲۲بهمن نشانه‌ای بی‌بدیل از نشاط و آمادگی ملت



حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) در دیدار آقای استفان لوفون نخست وزیر سوئد با اشاره به ظرفیتهای فراوان دو کشور برای ارتقاء همکاریها، خاطرنشان کردند: از افزایش ارتباطات دو کشور در همه عرصه‌ها استقبال می‌کنیم و امیدواریم مذاکرات و توافقات انجام شده در عمل نیز تحقق پیدا کنند. حضرت آیت الله خامنه‌ای سطح کنونی روابط ایران و سوئد را بسیار کمتر از ظرفیتهای موجود ارزیابی کردند و افزودند: سوئد به‌دلیل ارتباطات طولانی با ایران، در چشم مردم ما کشوری خوشنام است و این خوش‌بینی ملتها به یکدیگر، زمینه مناسبی برای توسعه همکاریها خواهد بود.
 
ادامه مطلب ...

اعتماد به شیاطین و شیطان اکبر خطایی بزرگ و دل‌بستن به سراب است


دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به تداوم حرکت مؤمنانه، مقتدرانه، منطقی و سرشار از اعتماد به نفس ملت عزیز ایران تأکید کردند: اگر عقلانیت در ذیل امید و توکل به خدا به‌کار گرفته شود، یاری پروردگار را به همراه می آورد اما عقلانیت در سایه اعتماد به شیطان اکبر و قدرتهای مادی، فقط به سراب می رسد.
ایشان افزودند: این آقای تازه‌آمده در امریکا با حرفها و اقدامات خود، حرفهای ۳۸ ساله نظام اسلامی را درباره فساد همه‌جانبه دستگاه حاکم امریکا، علنی و عریان در مقابل افکار عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.

  ادامه مطلب ...

این شیون و زاری مرا عذاب می دهد

من از خانواده خود و دوستان و آشنایان می خواهم که برای من عذاداری نکنند. چون این شیون و زاری مرا عذاب می دهد و در ایمان آنها شک می کنم. بلند گریه نکنید مبادا دشمن صدای شما را بشنود.

در وصیت نامه شهید ناصر حسانی که در تاریخ یکم فروردین ۱۳۶۰ به شهادت رسید می خوانیم: اکنون که مرگ قطعی است بگذار مرگی را انتخاب کنیم که آبستن حوادث زندگی باشد. سلام بر شهیدان اسلام، سلام بر بندگان صالح خداوند، که در برابر او خاضع و خاشع اند و پیشانی بندگی بر خاک میگزارند.و همیشه و در همه حال او را شاهد میگیرند در کردارشان ، در گفتارشان و در حرکاتشان و همه چیز را برای او می خواهند.

قل ان صلاتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین (سوره انعام آیه۱۶۳)

بگو نماز من، مرگ من و حیات من برای خداوند است و شهادت برای خداست و اینجاست که انسان باید تسلیم خواست خداوند باشد.پس جای هیچ اندوه و ناراحتی نیست و این اشاره به خانواده و دوستان و آشنایان است.

ای عزیزان من جان خود را برای خدا فدا کردم تا اسلام را که صراط مستقیم است یاری کنم تا دشمنان را بشکنم تا امام را یاری کنم .ای مردم امام را تنها نگذارید .خدادرا شاهد قرار دهید. انقلاب را تضعیف نکنید.وجود امام را در جامعه غنیمت شمارید. من از خانواده خود و دوستان و آشنایان می خواهم که برای من عذاداری نکنند. چون این شیون و زاری مرا عذاب می دهد و در ایمان آنها شک می کنم. بلند گریه نکنید مبادا دشمن صدای شما را بشنود و خیال کند شما ضعیف هستید و ایمان شما سست است. در خلوت و برای خدا گریه کنید و با سکوت خود دشمن را ناامید کنید. چون دشمنان همه جا هستند، حتی اطراف شما، دشمنان اگاه و نا اگاه، خداوند ناآگاهان را اگاه کند و آگاهان را از پیش پای بردارد. خدایا تو شاهد باش که ما قطره خون ناقابل خود را در راه اسلام فدا کردیم. و تو ای خداوند! نبخش کسانی را که اسلام را فدای مصالح خویش می کنند و کسانی را که در مسند قدرتند و سهل انگاری می کنند و چشمان خود را می بندند و مردم را از اسلام بری می کنند.خدایا عمر امام را طولانی کن و مردم را از یاد نبر ، هر چند که آنها تو را از یاد برده اند.

۱۰ راهکار امنیتی برای جلوگیری از هک تلفن همراه

10 راهکار امنیتی برای جلوگیری از هک تلفن همراه

در این گزارش سعی کرده ایم ساده‌ترین روش‌های محافظت از اطلاعات در برابر هکرها را به شما آموزش دهیم. گوشی های هوشمند تبدیل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره ما شده اند. بیشتر افراد از تلفن هوشمند شان برای انجام  کارهای مختلفی مانند: خرید های روزانه، سفارش غذا، رزرو بلیط سینما، انواع پرداخت های آنلاین و ….. استفاده می‌کنند. همچنین این دستگاه هوشمند برای بسیاری از افراد تبدیل به محلی برای نگه داری از اطلاعات محرمانه مانند: کلمات عبور، اطلاعات کارت های اعتباری و….شده است. نکته ای که کاربران گوشی های هوشمند باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند امنیت اطلاعات ذخیره شده و جلوگیری از دسترسی افراد سودجو به آنها است. در ادامه این گزارش ۱۰ راهکار امنیتی ساده که باید کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی برای حفظ اطلاعاتشان در مقابل هکرها و افراد سودجو رعایت کنند را برای شما بازگو میکنیم:

ادامه مطلب ...

انگلیس بدنبال پاک کردن ردپای خود در جنایات علیه یمن است

انگلیس دست به دامن دستگاه بزرگ رسانه‌ای خود یعنی بی‌بی‌سی شده تا با ساخت یک مستند و اطلاعات مهندسی شده پاسخ افکار عمومی را در رابطه با فروش ۵۰۰ بمب خوشه‌ای به عربستان بدهد. تجاوز عربستان به یمن بزودی به دومین سالگرد خود می‌رسد و در حالی که رژیم آل سعود در باتلاق یمن به نتیجه مطلوبی نرسیده، فروش تسلیحات (بمب‌های خوشه‌ای) برخی از هم‌پیمانان وی مانند انگلیس در گذشته که در این جنگ ناعادلانه استفاده می‌شود، افشا شده و حالا این کشور به‌دنبال گم کردن ردپای خود بوسیله رسانه‌های خود مانند بی‌بی‌سی در این جنگ است.

 
 عربستان اهداف غیرنظامی زیادی را در یمن بمباران می‌کند
ادامه مطلب ...

گسترش مخالفت‌ها با ترامپ در آمریکا

 

به گزارش روزنامه اینترنتی «گازیتا.رو» روسیه، دادگاه فدرال میشیگان دستور داده است تا اجرای دستور مهاجرتی “دونالد ترامپ” رئیس جمهوری جدید آمریکا به حالت تعویق درآید. کارشناسان معتقدند که باید در انتظار چنین احکام قضایی در سایر ایالات آمریکا بود.

خبرگزاری «رویترز» روز شنبه اعلام کرد که “ویکتوریا روبرتس” قاضی دادگاه فدرال ایالت میشیگان آمریکا دستور داده است که اجرای حکم صادره از سوی رئیس جمهوری این کشور در مورد ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا بطور موقت متوقف شود. این تصمیم در پی شکایت اتحادیه آزادی شهروندان عرب تبار آمریکایی به خاطر ممانعت از ورود ۶ مسلمان ساکن آمریکا به این کشور اتخاذ شده است.


   ادامه مطلب ...

ابزار تازه فیس‌بوک برای تسهیل دوست شدن غریبه ها با هم

مدیران فیس بوک به تازگی ابزاری را به این شبکه اجتماعی افزوده اند تا حتی افرادی که با هم غریبه هستند را نیز تشویق به دوستی با یکدیگر کنند.

این ابزار به نسخه اندرویدی و آی او اس برنامه موبایلی فیس بوک اضافه شده و Discover People نام دارد. با استفاده از این برنامه فهرستی از نمایه های کاربران که در رویدادی فرهنگی ، اجتماعی، هنری و … که شما نیز در آن حضور می یابید، حاضر می شوند نمایش داده می شود تا بتوانید شانس خود را برای آشنایی با آنها امتحان کنید.

علاوه بر این ابزار یاد شده افرادی را که در شهر محل سکونت شما ساکن هستند و کاربرانی که در شرکت محل فعالیت شما کار می کنند را نیز معرفی می کند.

با افزایش تعداد شبکه های اجتماعی و ارائه خدمات متنوع توسط آنها، فیس بوک به روش های متنوعی برای حفظ جایگاه خود متوسل شده و تلاش می کند به هر نحو ممکن کاربران را به تداوم استفاده از خدمات خود علاقمند نگه دارد.