رهبر انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)

 
مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند و از خداوند متعال، علوّ درجات آنان را مسألت کردند.
فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان و چند تن از فرزندان شهیدان مدافع حرم را مورد تفقد قرار دادند.

   ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور

 
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور، آموزش و پرورش را زیر ساخت اصلی علم و تحقیق در کشور دانستند و با تأکید بر لزوم اهتمام جدی مسئولان برای اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش،  گفتند: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی «با ایمان، با وفا، مسئولیت پذیر، دارای اعتماد به نفس، مبتکر، راستگو، شجاع، با حیا، اهل تفکر و اندیشه، عاشق کشور و نظام و مردم، و دوستدار مصالح کشور» است.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین انتخابات را موضوعی حیاتی و برآمده از اندیشه مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی دانستند و تأکید کردند: حضور همه مردم، با سلایق مختلف سیاسی، در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، ضامن حفظ اقتدار، اُبّهت و مصونیت کشور است و با چنین حضوری، دشمن هرگز نخواهد توانست هیچ غلطی در مقابل ملت ایران انجام دهد.
ادامه مطلب ...

با اعزام هیئت‌هایی از جانب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انجام شد

 حجت الاسلام والمسلمین شهیدی‌محلاتی نماینده اعزامی رهبر انقلاب برای تجلیل از جانبازان
حجت الاسلام والمسلمین قمی نماینده اعزامی رهبر انقلاب برای تجلیل از جانبازان
حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده اعزامی رهبر انقلاب برای تجلیل از جانبازان
در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، صبح امروز چهار هیأت از جانب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان در تهران از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.
حجج اسلام آقایان شهیدی محلاتی، تقوی، قمی و حاج‌علی‌اکبری به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، با حضور در منازل تعدادی از جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی، درمان، کار و مشکلاتشان، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع مقدس قدردانی کردند.
همچنین نمایندگان ولی فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور از این یادگاران گران‌قدر دفاع مقدس تجلیل کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران

 
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، کارگری را مایه افتخار خواندند و با تأکید بر تأمین «امنیت شغلی و معیشتِ» جامعه کارگری افزودند: حضور کارگران و همه قشرهای ملت در صحنه همواره سایه جنگ و تعرض دشمنان را از سر ملت ایران کم کرده و در انتخابات پیش رو نیز هرکس، «کشور، نظام و امنیت» را دوست دارد در انتخابات شرکت کند زیرا این حضور تعیین کننده، شرّ دشمن را از سر کشور کم خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، محبت و معرفت و اظهار ارادت به آن حضرت را مایه افتخار ملت دانستند.
ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اساتید، قاریان و حافظان برگزیده مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

 
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار اساتید، قاریان و حافظان برگزیده سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۸۳ کشور جهان، هویت اسلامی را مانع از دخالت و سلطه دشمنان خواندند و با اشاره به هدف جبهه کفر برای نابود کردن این هویت ایمانی خاطرنشان کردند: معارف قرآنی نجات‌بخش و سازنده زندگی مقتدرانه و عزتمندانه امت اسلامی است و باید به گفتمان رایج و روشن در جوامع اسلامی تبدیل شود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای تلاش برای ترویج و فهم قرآن را از بزرگترین حسنات دانستند و با تأکید بر لزوم ادامه یافتن حرکت قرآنی در کشور، افزودند: متأسفانه ما ملتهای مسلمان و کشورهای اسلامی از قرآن دور افتاده‌ایم و با مفاهیم واقعی آن ناآشنا هستیم.
ادامه مطلب ...

هبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، سفیران کشورهای اسلامی و اقشار مردم

 
در عید پرشکوه مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(ص)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و سفیران کشورهای اسلامی، بعثت را برنامه ای نورانی، جاودانه و تحول آفرین برای همه جوامع بشری خواندند و با اشاره به ضرورت ایستادگی برگرفته از تعالیم اسلام در مقابل دشمنان و زورگویان جهانی، افزودند: ملت با حضور در انتخابات پیشِ رو، دشمنان اسلام و ایران را مأیوس خواهد کرد ضمن اینکه لازم است نامزدهای محترم به مردم قول دهند برای پیشرفت کشور و باز کردن گره ها، نگاهشان به خارج از مرزها نخواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید سعید مبعث به ملت عزیز ایران و همه مسلمانان جهان خاطرنشان کردند: بعثت رسول خاتم در دنیای غرق در تاریکی و جهل و ظلم و غرور رخ داد و پیامبر گرامی اسلام با دعوت به نور یعنی تشکیل حکومتی متکی بر عدل و انصاف و وحدت و ایستادگی در مقابل ظلم، نشان داد برنامه بعثت در همه جوامع بشری و در همه دورانها، قابل تحقق و اجراست و می تواند زیرساخت تشکیل عظیم ترین تمدن بشری قرار گیرد.
ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و جمعی از یگانهای نیروهای چهارگانه ارتش

 
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و جمعی از یگانهای نیروهای چهارگانه ارتش به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی با اشاره به نقش اقتدار، توانایی‌ها و انگیزه بالای ارتش در تأمین امنیت کشور، نیروهای نظامی را یکی از مؤلفه های تأمین امنیت برشمردند و با تأکید بر تأثیر عملکرد دستگاههای اقتصادی، علمی و تحقیقاتی، و آموزشی و فرهنگی در جلوگیری از به نتیجه رسیدن اهداف دشمن، اولویت درجه یک کشور را مسائل اقتصادی دانستند و گفتند: اصلی ترین وظیفه مسئولان، پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی بویژه در بخش اشتغال و تولید و تلاش جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین ایستادگی در مقابل ابرقدرتها و نترسیدن از تشر آنها است.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را نماد مردم سالاری اسلامی و مایه عزت و افتخار و قدرت و سربلندی دانستند و تأکید کردند: باید مردم، مسئولان و نامزدها، انتخابات را قدر بدانند و زمینه یک انتخابات پرشور و شوق و با نشاط، سالم، با امنیت و گسترده را فراهم کنند.
ادامه مطلب ...