با این رژیم از چاقی خداحافظی کنید

با رعایت رژیم غذایی مخصوص سالمندان از دوران جوانی می‌توان علاوه بر حفظ سلامتی از مزایای تناسب اندام نیز برخوردار شد.افراد از دوران جوانی باید سعی کنند رژیم غذایی خاصی داشته باشند تا هم وزن مطلوبی بدست آورند و هم در دوران میانسالی و سالمندی به بیماری‌های ناشی از افزایش سن کمتر دچار شوند.

fat-brain

بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر این اساس خود مواد غذایی حاوی سبزیجات، میوه‌های تازه، پروتئین‌های حیوانی کم‌چرب، خوردن مواد غذایی حاوی اسید آمینه‌های ضروری برای بدن مانند گوشت، ماهی و تخم مرغ توصیه اکید می‌شود.

یکی از اساسی‌ترین گام‌ها در رعایت رژیم غذایی تنظیم هورمون‌های سوخت می‌تواند آنها را دچار کند شدن حافظه، افزایش وزن و ابتلا به انواع بیماری‌ها کند.

انجام ورزش منظم می‌تواند به سوزاندن چربی ها و کالری‌ها کمک کند و سبب شکل‌گیری عضلات و کاهش تجمع توده‌های چربی در بدن شود.

تنظیم کیفیت خواب نیز می‌تواند سبب تنظیم ترشح هورمون‌ها و کاهش تولید هورمون‌های استرس‌ و در نتیجه مقابله با بسیاری از بیماری‌ها شود.

بر اساس تحقیقات حدود ۶۱ درصد از زنان پس از یائسگی دچار مشکلات خواب می‌شوند.
و در نهایت پرهیز از استرس و اجتناب از استفاده از تلفن همراه بویژه در ساعات پایانی شب می‌تواند ضامن سلامت افراد باشد.

جایگاه عزاداری در فرقه صوفیه

 

فرقه سیاسی صوفیه به قطبیت نورعلی تابنده که مدعی اسلام حقیقی است تناقضات بسیار زیادی با اسلام ناب محمدی دارد. یکی از این تناقضات، تفسیر عجیب و غریب بزرگان این فرقه در مورد عزاداری است. در ادامه به بررسی این رویکرد انحرافی می پردازیم.

جایگاه عزاداری در فرقه صوفیه / سند
 فرقه سیاسی صوفیه به قطبیت نورعلی تابنده که مدعی اسلام حقیقی است تناقضات بسیار زیادی با اسلام ناب محمدی دارد. یکی از این تناقضات، تفسیر عجیب و غریب بزرگان این فرقه در مورد عزاداری است. در ادامه به بررسی این رویکرد انحرافی می پردازیم:
  ادامه مطلب ...

شباهت در ساختار سیاسی اسراییل و عربستان

 مقایسه رفتار و عملکرد ارتش‌های عربستان و رژیم صهیونیستی این ظن را تقویت می‌کند که در پس پرده روابط بسیار نزدیکی در همه سطوح سیاسی و اقتصادی گرفته تا نظامی، امنیتی و اطلاعاتی میان آنان وجود دارد.
پایگاه خبری الخبرپرس لبنان در مقاله‌ای به قلم «صلاح‌الدین الحموری» با عنوان «عربستان و اسرائیل، شباهت‌های فراوان و یک تفاوت» به مقایسه تطبیقی رفتار نظامی عربستان سعودی و تهاجم این کشور به یمن با تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه پرداخت.
روی کاغذ و به لحاظ مؤلفه‌هایی چون «اسلامیت» و «عربیت» پذیرش اینکه آنچه در یمن از سوی عربستان سعودی می‌گذرد، شبیه رفتار دشمن اسرائیلی علیه نوار غزه است، شدنی نیست لیکن مقایسه رفتار و عملکرد ارتش‌های دو طرف علیه قربانیان، ناخواسته شباهت‌های بسیاری میان این دو نظام را پیش چشم تحلیلگران قرار می‌دهد و این ظن را تقویت می‌کند که در پس پرده روابط بسیار نزدیکی در همه سطوح از سیاسی و اقتصادی گرفته تا نظامی، امنیتی و اطلاعاتی میان آنان وجود دارد.
  ادامه مطلب ...

اینفوگرافیک/ تاوان حمله عربستان به یمن

تجاوز عربستان به یمــن تاوان سختی برای این کشور به همراه خواهد داشت، عربستان در تجاوز به یمن با شریک کردن کشورهای دیگر نمی‌تواند مشروعیت قانونی بگیرد.


اینفوگرافیک/ تاوان حمله عربستان به یمن

الزامات و شرایط رهبر معظم انقلاب برای اجرای برجام

 

متن کامل نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس‌جمهور در موضوع برجام منتشر شد.رهبر انقلاب

 متن کامل نامه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی در موضوع برجام توسط دفتر مقام معظم رهبری منتشر شد. 

ادامه مطلب ...

کانال‌های تلگرامی سایت‌های معاند در راستای پروژه نفوذ دشمن است

برخی سایت‌های معاند اقدام به راه‌اندازی کانال در تلگرام کرده‌اند که می‌توان آن را در راستای پروژه نفوذ دشمن ارزیابی کرد. با تداوم وضع موجود، احتمال دارد دود بی‌فرهنگی این عده، به چشم همه کاربران برود لذا بخشی از کاربران، در گروه‌ها مباحثی مانند راه‌اندازی کمپین درخواست از این سایت‌ها برای خروج از تلگرام را مطرح می‌کنند.

نرم‌افزار ارتباطی تلگرام که این روزها مورد توجه و اقبال ایرانیان است، تاکنون سرویس‌های مختلفی را ارائه کرده است و شاید یکی از دلایل محبوبیت این نرم‌افزار، همین سرویس‌های متفاوت باشد.در میان خدمات ارائه شده، امکان ساخت استیکر، ساخت ربات و امکان ایجاد کانال، حاشیه‌ساز شده است.
کانال‌های تلگرامی سایت‌های معاند در راستای پروژه نفوذ دشمن است/ احتمال دارد دود بی‌فرهنگی یک عده به چشم همه کاربران برود
ادامه مطلب ...

از سندپراکنی کنگره درباره موشک‌های ایران تا توصیه‌های مذاکراتی مقام آمریکایی به سولانا

«گالین رمینگتون» معاون وزیر خارجه آمریکا و متخصص مذاکرات منطقه‌ای، توصیه‌هایی را برای مسئول اسبق سیاست خارجی اتحادیه اروپا ارسال کرد. نوشته‌های این مقام آمریکایی که در بهار ۲۰۰۸ نگاشته شده و احتمالاً کمی بعد به دست سولانا رسیده، در مذاکراتی که در همان سال در ژنو انجام شده ظاهراً به صورت اتفاقی جامانده و بعداً به دست ویکی‌لیکس افتاده است.

 ویکی لیکس را همه می‌شناسیم، پایگاهی که چندسالی است بر سر زبان‌ها افتاده و گاهی دستمایه سؤالات جنجالی خبرنگاران از سیاستمداران می‌شود. در این کشکول، همه چیز یافت می‌شود. بنابر این پژوهشگری که می‌خواهد دستی در این کشکول ببَرد، باید هر چه بیشتر گزیده عمل کند. ما این کار را انجام دادیم و بدون اینکه بخواهیم محتوایی را سانسور کنیم، خلاصه اسنادی که مرتبط با مسأله هسته ای ایران است را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این دومین گزارش با این موضوع است.
خبرپراکنی سانتریفیوژهای ایرانی در ویکی لیکس (2)

آزمایش موشکی هند و پاکستان و احتمال انتقال فناوری آن به ایران (۱۹۹۸ میلادی)

  ادامه مطلب ...

سردار وحیدی: ایران با حمایت از سوریه از ساقط‌‌شدن آن توسط استکبار جلوگیری کرد

 
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی نیرو‌های مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از سوریه از دستیابی استکبار به اهداف خود در راستای ساقط کردن سوریه جلوگیری کرد.

سردار وحیدی

سردار احمد وحیدی در نخستین یادواره شهدای اطلاعات سپاه استان کرمانشاه که امروز در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: امروزه قدرت به دو بُعد سخت و نرم تبدیل شده و اندیشمندان جهان بر اهمیت قدرت نرم نسبت به قدرت سخت معترف هستند.

ادامه مطلب ...