رژ لب هایی که مرگ آور هستند!

رژ لب هایی که مرگ آور هستند! به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر مصطفی اسماعیلی رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: درست است که ما به عنوان نهاد حاکمیتی بر تولید و واردات فراورده های آرایشی و بهداشتی نظارت داریم اما باید اذعان کنیم که برخی از خانم ها در آرایش صورت خود افراط می کنند.
وی با بیان اینکه استفاده از رژ لب در خانم ها، افزایش یافته است، ادامه داد: واقعیت این است که این فراورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد.
این مقام مسوول عنوان کرد: وقتی رژ لب برای ساعت های طولانی روی لب باقی می ماند ممکن است به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.
اسماعیلی گفت: عناصر مذکور به عنوان مواد اولیه رژ لب ها، موم، روغن، الکل و رنگ است که از آلاینده های معمول زیست محیطی هستند.

پسری که خانه پدری اش را چسب پیچی کرد!

 وب سایت روزیاتو – فروغ بیداری: بسیاری از پدر و مادرها هنگامی که قصد دارند به مسافرت چند روزه بروند، خانه خود را به فرزندان یا آشنایان قابل اعتماد می سپارند تا مراقب زندگیشان باشند.

والدین «جاناتان هرچیک» نیز وقتی تصمیم گرفتند چندین روز را در خارج از شهر به استراحت بپردازند، از پسر بزرگ خود درخواست نمودند تا حواسش به خانه بوده و از آن محافظت نماید. خانه یاد شده در شهر پیتسبورگ پنسیلوانیا واقع شده و بلایی که جاناتان بر سر آن آورده، موجب شهرتش گشته است.

 

پسربچه بزرگی که سرتاسر خانه پدری اش را چسب پیچی کرد
ادامه مطلب ...

امتیازگیری منطقه‌ای اروپا و آمریکا از ایران با اهرم‌ اقتصاد

اندیشکده انگلیسی با بیان اینکه ایران بازیگر اصلی در جنگ سوریه بوده و خواهد بود، تمایل ایران برای تبادلات اقتصادی را به عنوان اهرمی معرفی می‌کند تا بتوان از ایران در سوریه امتیاز گرفت.

درگیری‌های سوریه و جنگ نیابتی غرب با محور مقاومت یکی از بحث‌های جدی اندیشکده‌ها و مراکز مطالعاتی غربی است؛ در یکی از جدیدترین مطالعات مربوطه، اندیشکده سلطنتی نیروهای متحد بریتانیا که به‌صورت اختصار “روسی RUSI
(
Royal United
Services Institute
) نامیده می‌شود، گزارشی تحت عنوان «درک
نقش ایران در منازعه سوریه»
منتشر کرده است.

 اندیشکده سلطنتی نیروهای متحد بریتانیا
ادامه مطلب ...

خصلت‎هایی که باعث تنگدستی می‌شود

 

خداوند متعال برای عده‌ای روزی را گشایش می‌دهد و برخی را در تنگنا قرار می‌دهد، در واقع کم و زیاد شدن روزی از آزمون‌های الهی است،‌ اما گاه اشتباهات انسان و عدم برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مناسب و همچنین انجام برخی کارها که روزی را کاهش می دهد و غفلت از برخی امور که باعث افزایش روزی می‌شود، موجب می‌شود تا آدمی نسبت به خدا بدگمان شده و زبان به اعتراض گشوده و بگوید چرا فلانی به زیارت رفت و خانه چنین و چنان خرید، اما من مستاجرم و به خانه خدا مشرف نشدم، در ادامه برخی عوامل کاهش روزی بیان می‌شود:

۱- گناه
۲-سختگیری بر خانواده
۳- رسیدگی نکردن به محرومان و نیازمندان
۴-کفر و ناسپاسی
۵- خواب بین الطلوعین
۶- اسراف
۷- اجیر شدن

   ادامه مطلب ...

موج جدید عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری در راه است

 

“یوآف لیمور” از نویسندگان صهیونیست طی مقاله ای در روزنامه صهیونیستی “اسرائیل امروز” خاطر نشان کرد که وضعیت امنیتی کرانه باختری به سمت تشدید درگیری ها در آینده نزدیک پیش می رود؛ هر چند که ـ به ادعای وی ـ ارتش صهیونیستی موفقیت هایی را در زمینه سرکوب انتفاضه و متوقف کردن موج حملات فلسطینی ها در ماه های اخیر کسب کرده است.

ادامه مطلب ...

روسیه: امید اندکی برای احیای آتش‌بس در سوریه وجود دارد

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آگاه سازی، سخنگوی کاخ کرملین امروز سه شنبه اعلام کرد امید اندکی وجود دارد که آتش بس در سوریه از سر گرفته شود.

 همزمان سازمان ملل نیز اعلام کرد ارسال کمک‌های بشردوستانه به سوریه را به دلیل نقض آتش بس به حالت معلق در آورده است. از یک هفته قبل که آتش‌بس در تمام مناطق سوریه آغاز شد، گروههای تروریستی ۳۰۰ بار آن را نقض کردند و بدین ترتیب آتش‌بس مورد توافق روسیه و آمریکا بدون اعلام زمان از سرگیری مجدد آن همانند آتش‌بسهای قبلی شکست خورد و این در حالی است که آمریکا و اسرائیل با هدف تحقق دستاوردهای میدانی و سیاسی برای به شکست کشاندن این توافق تلاشهای واضحی انجام دادند. ارتش سوریه، شامگاه شنبه اعلام کرد که یکی از پایگاه‌‌هایش در شرق استان دیرالزور مورد حمله هوایی ائتلاف آمریکایی قرار گرفته است و وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۲ سرباز سوری و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ تن دیگر در حمله به این پایگاه خبر داد.

سخنگوی جدید فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا کیست؟

به دنبال خداحافظی آلن ایر از سخنگویی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا، مقامات این وزارتخانه فرد جدیدی را به این سمت تعیین کردند.

بیستم مرداد بود که «آلن ایر» سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد خدمت او در این سمت به پایان رسیده است.

وی بعنوان اولین سخنگوی فارسی زبان دولت آمریکا کار خود را در سال ۲۰۱۰ شروع کرده بود و گفته می‌شود در جریان مذاکرات هسته‌ای برای تهیه نسخه فارسی برجام کمک کرد.


ادامه مطلب ...

انگور؛ سم‌زدای قوی برای بدن

یک محقق طب اسلامی گفت: انگور میوه‌ای پرخاصیت، سم‌زدای بدن و تقویت‌ کننده معده است.
انگور؛ سم‌زدای قوی برای بدن
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امین افرا محقق طب اسلامی اظهار کرد: انگور میوه‌ای تابستانی است که یبوست را برطرف کرده و  نیز تقویت‌کننده سیستم عصبی بدن است.

وی با اشاره به خواص دیگر انگور، تصریح کرد: انگور میوه‌ای پرخاصیت، سم‌زدای بدن، تقویت‌ کننده معده و مناسب برای دستگاه گوارش است.

افرا تصریح کرد: انگور دارای مقادیر زیادی ویتامین است که مصرف آن نیازهای بدن را به برخی ویتامین‌ها تامین می‌کند.

   ادامه مطلب ...

نگرانی آمریکا از حضور سپاه در مسابقات نظامی روسیه و همکاری ایران و سریلانکا

 روابط ایران و روسیه در گستره روابط نظامی شامل خرید و فروش تسلیحات نظامی و حمایت‌های روسیه در نهادهای بین‌المللی -بالاخص سازمان ملل- از ایران تعریف می‌شود. حضور ایران در این مسابقات نه تنها سمبلیک نبود، بلکه کاملا جدی و مستمر است.
بولتن «دیده‌بان محیط عملیاتی» (OE Watch) متعلق به دفتر مطالعات خارجی نظامی ارتش آمریکا در جدیدترین شماره خود در بخش رصد ایران علاوه بر اختصاص دادن پرونده ویژه به روابط ایران و سریلانکا به بررسی  پهپاد جدید ایران و حضور نظامیان ایران در مسابقات نظامی روسیه پرداخته است.

 

 
ادامه مطلب ...

روشنفکران ما ایران را نمی‌شناسند...

 روشنفکران ایرانی باید به این سوال جواب بدهند که شیوه تولید مسلط در ایران چیست؟ بازار ساختارش چیست؟ اگر بازار خودمان را نشناسیم، انقلاب اسلامی را هم نشناخته‌ایم.
شکوفایی اقتصادی در دوران پس از برجام به دلیل گسترش روابط تجاری با دیگر کشورهای جهان، از طرف بسیاری از کارشناسان امری محتمل فرض شده است. البته رشد اقتصادی کشور وابسته به متغیرهای فراوانی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز هست که کمتر توسط رسانه‌ها به آن پرداخته می‌شود. به همین دلیل به سراغ پروفسور شاپور رواسانی رفتیم تا نظر وی در رابطه با برجام و شرایط اقتصادی کشور جویا شویم، اما در خلال مصاحبه معلوم شد که پروفسور رواسانی مسئله مشکلات اقتصادی کشور را در ساختار اقتصادی و طبقاتی و کم‌کاری نخبگان و روشنفکران ایرانی می‌بیند نه موضوعات جدیدی مانند برجام؛ روشنفکرانی که به دلیل ضعف در شناخت ساختار‌های اقتصادی و اجتماعی ایران نتوانستند آگاهی مردم را در رابطه با راه‌های شکوفایی اقتصادی کشور افزایش دهند.
 
ادامه مطلب ...

ایران نامه عربستان به سازمان ملل را بی‌پایه و غیرمستند توصیف کرد

 

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری آگاه سازی، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد مندرجات نامه عربستان سعودی خطاب به شورای امنیت و ادعای ارسال سلاح به یمن و نقض قطعنامه ٢٢١۶ را بی‌پایه و غیرمستند توصیف و آن را رد کرد. در بیانیه نمایندگی کشورمان آمده است: در نامه عربستان سعودی به ادعاهای بی‌اساسی اشاره شده که تاکنون هیچ مرجع بی‌طرفی نتوانسته این ادعاها را اثبات کند؛ این در حالیست که عربستان سعودی بیش از یک سال و نیم است که در یک جنگ گسترده، نابرابر و بی‌منطق علیه مردم یمن درگیر بوده و جنایات غیر قابل انکاری علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان بی‌دفاع مرتکب می‌شود و ضمن انهدام زیرساخت‌های این کشور هیچ ابائی از حمله به بیمارستانها و مدارس نداشته و ندارد. این کشور در حالی جمهوری اسلامی ایران را متهم به نقض قطعنامه‌های بین المللی می‌کند که بر پایه گزارش‌های مستند در موارد متعدد قوانین بین المللی و حقوق غیرنظامیان را نقض کرده است. بیانیه می‌افزاید: جای تعجب است در زمانی که عربستان در جنگ با یمن دهها میلیارد دلار سلاح برای به‌کارگیری علیه مردم یمن خریداری می‌کند و مورد استفاده قرار می‌دهد، به شورای امنیت درباره کاربرد سلاح در یمن شکایت می‌کند! در این بیانیه تأکید شده است: جمهوری اسلامی ایران اعتقادی به راهکار نظامی در یمن نداشته و همواره خواستار پایان منازعه و اختلافات از طریق گفتگو و رجوع به سازوکارهای قانونی و مسالمت‌جویانه می‌باشد.

روایت خلبان آیت الله خامنه ای از اعلام وضعیت قرمز در آسمان

 

مرا صدا زدند و ابلاغ کردند بروم پرواز. پرسیدم: «مقصد کجاست؟» جواب دادند: «داخل هواپیما به شما ابلاغ می‌شود!» آسمان پوشیده از ابرهای سنگین و تاریک‌تر از شب‌های دیگر بود. باران هم می‌بارید و هوا به شدت خراب بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت آگاه سازی، استاد خلبانی هواپیمای جت فالکن و بوئینگ-۷۴۷، معاون عملیات آشیانه جمهوری اسلامی ایران و مدیر آموزش ترابری معاونت عملیات ستاد نیروی هوایی از جمله سمت‌هایی بوده است که محمدجعفر خانجانی بر عهده داشته است.

این خلبان روز دوازدهم آذرماه ۱۳۲۷ در محله هردورود قائم شهر متولد شد. پدرش حیدر که در زمان حکومت رضاشاه برای احداث کارخانه نساجی شماره یک مازندران باید به بیگاری می‌رفت، از قائم شهر به سوادکوه گریخت. اما بعدها جزو کارکنان همین کارخانه درآمد. محمدجعفر دو برادر و چهار خواهر دارد و خود دومین فرزند خانواده است. او تحصیلات ابتدایی را در دبستان کوچک‌سرا، و متوسطه را در دبیرستان سپهر قائم شهر گذراند و سال ۱۳۴۶ در رشته طبیعی دیپلم گرفت.


   ادامه مطلب ...

پیوند بی بی سی فارسی با فرقه ضاله بهائیت

 

این نوشتار قصد دارد به این سوال پاسخ بدهد که با توجه به تصدی امور بخش فارسی بی‌بی‌سی از بدو تاسیس آن توسط یکی از رهبران بهائیت، تاثیر بهائیت در بی‌بی‌سی فارسی تا چه حدی است و آیا این رسانه را می‌توان تریبون فارسی‌زبان بهائیان دانست؟

  حسن بالیوزی اولین مدیر بخش فارسی رادیو بی‌بی‌سی در ایران، پسر علی‌محمد خان موقرالدوله(۱۳۳۹- ۱۲۸۲ ق.) از اعضای خاندان افنان (خویشان علی‌محمد باب، بنیان‌گذار فرقه بابیه) و از رهبران طراز اوّل بهائیت بود.

ـ پایان حضور حسن موقر بالیوزی در بخش فارسی رادیو بی‌بی‌سی، به معنای پایان حضور بهائیان در این شبکه و تأثیر پذیری سیاست‌های آن از اعضای این فرقه نبود، بلکه نفوذ و کادر سازی بهائیان در شبکه سلطنتی انگلستان بعد از بازنشستگی بالیوزی نیز گسترش پیدا کرد و تا امروز نیز در بخش های مختلف این شبکه از سایت اینترنتی تا شبکه تلویزیونی ادامه دارد.


   ادامه مطلب ...

تولید و عرضه کمیک استریپ‌ با حمایت مردم

 

محمد نوری همدانی، پژوهشگر صنعت سرگرمی با تمرکز بر محتوای گونه رسانه‌ای «انیمیشن» اخیراً در تلگرام کانالی ایجاد کرده که کانال او یک پویش مردمی برای تولید و عرضه کمیک استریپ مذهبی با حمایت خود مردم است.

محمد نوری همدانی، پژوهشگر صنعت سرگرمی با تمرکز بر محتوای گونه رسانه‌ای «انیمیشن» و عضو هیئت علمی پژوهشکده سیاست‌پژوهی است. او که در این عرصه کارهای مختلفی را به سامان رسانده اخیراً در تلگرام کانالی ایجاد کرده که حرف‌های نویی را برای فعالان فضای مجازی در آن مطرح می‌سازد. کانال او یک پویش مردمی برای تولید و عرضه کمیک استریپ مذهبی با حمایت خود مردم است.



ادامه مطلب ...

عربستان برای بازسازی افکار عمومی علیه خود، دست به دامن آمریکا شد

 

عربستان سعودی برای بازسازی افکار عمومی علیه خود که طی سال های اخیر در بین کارشناسان و مردم آمریکا بطور اخص و غربی ها بطور اعم به عنوان یکی از کشورهای حامی تروریسم شناخته می شود، دست به دامن آمریکا شده است.

 پایگاه خبری رای الیوم لندن با انتشار این خبر نوشت: عربستان با تعیین بودجه ای کلان و با بهره گیری از کمک کارشناسان امریکایی پروژه ای برای بهبود تصویر عمومی از ریاض در ایالات متحده به اجرا گذاشته است.

این پروژه به مدیریت دنیس راس دیپلمات ارشد امریکا و زیر نظر دفتر محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان طراحی شده است.


   ادامه مطلب ...

اعتراف ناخواسته مقامات سعودی

 همان‌طور که انتظار می‌رفت،  رژیم آل سعود، با وحشت و نگرانی شدیدی به استقبال موسم حج امسال رفت، وقوع فاجعه دردناک حج سال گذشته در مشعر منا و سقوط جرثقیل در جوار بیت الله الحرام که جان باختن هزاران حاجی بیگناه از کشورهای مختلف به ویژه جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشت، سبب شد تا امنیت و حفظ جان و سلامت به مهمترین دغدغه حجاج تبدیل شود.

از آن سو،‌آل سعود که به سبب ناکارامدی، سوء‌مدیریت و سهل‌انگاری در مدیریت موسم حج و ناتوانی در تامین امنیت صدها هزار حاجی در معرض  در موج گسترده انتقادها و اعتراضات امت اسلام قرار گرفت، زیرا نه تنها هرگز حاضر به عذرخواهی از خانواده‌های جان‌باختگان این حوادث تلخ نشد، بلکه قربانیان بیگناه را در بروز این حوادث مقصر دانسته بود.


ادامه مطلب ...

درخواست روسیه برای تصویب قطعنامه منع آزمایش هسته‌ای در جهان

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آگاه سازی به نقل از ایتارتاس، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد ابراز امیدواری کرد شورای امنیت این سازمان هفته آینده قطعنامه ای را تصویب کند که از کشورهای جهان می خواهد معاهده جامع منع آزمایش های هسته ای را تایید کنند.

ویتالی چورکین از نمایندگان سازمان ملل متحد خواست در نشست هفته آینده این سازمان معاهده جامع ممنوعیت آزمایش های هسته ای را تصویب کنند.

وی با اشاره به برخی تغییرات صورت گرفته و نیز ابراز امیدواری به تصویب این قطعنامه با اکثریت آرا در شورای امنیت، با تاکید بر اهمیت منع آزمایش های هسته ای گفت” مهمترین وظیفه ما این است که از همه اعضا درخواست کنیم با تصویب این قطعنامه موافقت کنند.”

معاهده جامع منع آزمایش های هسته ای در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۹۶ تصویب شد. این معاهده به امضای ۱۸۳ کشور رسید و ۱۶۴ کشور نیز آن را تصویب کردند که روسیه در میان آنها قرار دارد.

سهم ایران از بازار «حلال» چیست؟

 حدود یک ماه پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که ادعا می‌شد نشان می‌دهند در برخی فروشگاه‌های شمال شهر تهران، قورباغه‌های کُره‌ای (نه کَره‌ای) در بسته‌بندی‌های شکیل (و اگر برایتان مهم است بدانید، ۴۰۰ گرمی) در معرض فروش قرار گرفته است. البته این «خبر» یک جایش می‌لنگید و آن این‌که صرف‌ نظر از علاقه مفرط به واردات محصولات خارجی، اشرافیگری تا حد جنون، و احتمالاً ذائقه مشتریان، چه دلیلی دارد قورباغه‌های خوراکی را از کره وارد کنیم، در حالی که خودمان به لطف پاره‌ای از منفعت‌طلبی‌ها ظاهراً ید طولایی در پرورش قورباغه داریم، آن هم از نوع صادراتی. اگرچه صادرات قورباغه هم «ارزنده» (در معنای «ارزآور») است، اما این کارهایمان مصداق بارز نماز خواندن پشت به قبله است. اگر می‌خواهید با یکی از روش‌های درست ارزآوری بیش‌تر آشنا شوید که در این مدت از آن غافل بوده‌ایم، حتماً این گزارش را تا انتها دنبال کنید.
قورباغه یا غذای حلال؛ هر دو «ارزنده» است، اما این کجا و آن کجا
ادامه مطلب ...

مین‌های قدرتمند و بی‌رحم نداجا؛ کابوس شناور‌های آمریکایی

**طعم مین‌های ایرانی در دهان آمریکایی‌ها 
یک موسسه تحلیلی در آمریکا به نام enegma که به طور ویژه، امور نظامی خلیج فارس و خاور نزدیک و وضعیت نظامی این خلیج را ارزیابی می کند، در گزارشی ویژه، به مین‌گذاری منطقه تنگه هرمز توسط نیروی دریایی ایران به طور مفصل پرداخت و اذعان کرد مین‌های دریایی ایران، کارایی بسیار بالایی داشته، مقرون به‌صرفه هستند و می‌توانند خسارات جبران‌ناپذیری به دشمن وارد کنند.
 
مین‌های نداجا کابوس شناور‌های آمریکایی+ تصاویر
  ادامه مطلب ...

دندان‌های خود را بدون نیاز به دندانپزشک سفید و پر کنید

 
دندان‌های خود را بدون نیاز به دندانپزشک سفید و پر کنید+دستورالعمل
به کمک دو ماسک طبیعی، سیاهی حفره های دندانی شما بدون مراجعه به دندانپزشک ازبین رفته و مثل روز اولش سفید شده همچنین از پوسیدگی آن ها نیز جلوگیری می شود.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ ما به شما یکی از موثر ترین روش های سفید کردن دندان را معرفی می کنیم این روش کاملا طبیعی و خانگی، آسان، امن و بسیار مفید است یکی از نکات مهم برای داشتن دندان های سفید و سالم رعایت بهداشت دهان و دندان و رژیم غذایی مناسب بوده به همین منظور باید تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کرد برخی از این تغییرات عبارتند از:
ادامه مطلب ...

معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی

 
به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سیر و لیمو در بسیاری از درمان های طبیعی مفید واقع شده و از عطر و طعم آن ها در بسیاری از غذاها استفاده می شود، ترکیب سیر و لیمو به طور قابل توجهی می تواند سلامت شریان ها را افزایش دهد این مواد همچنین موجب کاهش جریان و فشار خون شده بنابراین کمتر در معرض حمله قلبی و سکته قرار می گیرید.
ما به شما یک داروی طبیعی و بسیار قدرتمنداز این 2 ماده شگفت انگیز معرفی می کنیم:
ادامه مطلب ...

انتقال گوسفند‌ با هورمون‌های سرطان‌زا به کشورهای اسلامی

توطئه جدید صهیونیست‌ها علیه مسلمانان؛ انتقال گوسفندها با هرمون‌های سرطان‌زا در کشورهای اسلامیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، یک روزنامۀ الجزایری با اشاره به نزدیک بودن عید قربان، دربارۀ انتقال گوسفندهای اسرائیلی با هورمون‌های سرطان‌زا به بازار هشدار داد. روزنامه الشروق تأکید کرد دامپزشکان الجزایری به مردم هشدار داده‌اند از خرید گوسفند از منابع ناشناس خودداری کنند. به گفتۀ دامپزشکان الجزایری، بعضی دام‌ها و گوسفندان با تزریقات سمی رژیم صهیونیستی پروار و روانه بازار شده‌اند. روزنامۀ الشروق خاطرنشان کرد، قاچاقچیانی از تونس، لیبی و الجزایر، این روزها با تجارت هورمون رشد ساخته شده به دست صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین، در حال پروار بندی و عرضه و فروش دام هستند. گزارش‌ها حاکی است، برخی از افراد فرصت‌طلب، با تزریق داروهایی که در دنیا ممنوع هستند، از جمله  "Frasadon"، "Banzuat" ، "Dostradiol"   سعی می‌کنند دام‌ها را فوری پروار کرده و وزن آن‌ها را بین 5 تا 10 کیلوگرم افزایش دهند. دامپزشکان الجزایری تاکیدکردند مطالعات پزشکی انجام شده در اروپا نشان می‌دهد، گوشت دام‌هایی که از طریق تزریق این داروها پروار شده‌اند، باعث افزایش سریع  تومورهای سرطانی در بدن انسان می شوند. ناظران اتحادیه اروپا برای جلوگیری از استفاده و دست بدست کردن این نوع داروها میان دامپروران و فعالان این بخش، از حدود 7 سال پیش مقررات وقوانینی را وضع کرده‌اند. با این حال رژیم صهیونیستی با تولید غیرقانونی اینگونه داروها، همچنان در حال قاچاق آن به کشورهای عربی و اسلامی است و این رویه ضد انسانی هنوز ادامه دارد و نکته مهم این است شبکه‌های قاچاق وابسته به آن در قاره‌های دیگر نیز فعال هستند.

این گیاه که همه جا هست دیابت و فشار خون بالا و سرطان را درمان می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توت سفید خواص درمانی متعددی دارد که در درمان تومورها، دیابت و قند خون بالا کاربرد دارد  شاخ و برگ این درخت در چین و ایالات متحده آمریکا در دوران استعمار برای ایجاد صنعت ابریشم به کار گرفته شد.
شاخ و برگ گیاه توت در درمان دیابت، کلسترول بالا و قند خون بالا، درد عضلات و مفاصل، ورم مفصل ها ، یبوست، سرگیجه، از دست دادن مو و پیری زودرس موثر است. 
ترکیبات این گیاه با کاهش سرعت تجزیه قندها در روده اجازه می دهد تا قندها به آرامی به داخل خون جذب شده و به عبارت ساده ترمانند داروهای دیابت  نوع 2 و بدون بدون عوارض جانبی کار می کند.
 توت سفید حاوی اسیدهای آلی، ویتامین C، کاروتن، پکتین، فیبر، قند اینورت، رزین و سایر ترکیبات سودمند بسیاری است که می توانند در درمان ورم لوزه، سرفه، تب، اسهال، سردرد و التهاب کمک کند  شاخ و برگ گیاه توت حاوی آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن در کاهش کلسترول بالا و محافظت از سلامت قلب خود مفید است.
 با توجه به مطالعه انجام شده در دانشگاه تگزاس شاخ و برگ گیاه توت سفید حاوی مقدار غنی از رسوراترول، فنل طبیعی است که می تواند با بیماری های قلبی و سرطان مبارزه کند اما چشمگیرترین تاثیر میوه توت کاهش سطح قند خون است.