نقش دانشجویان صهیونیست در توپخانه تبلیغات دروغین اسرائیل

 

این دانشجویان در سالن‌های مجهز موسوم به اتاق‌های جنگ، پشت رایانه می‌نشینند و به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از جنایات صهیونیست‌ها می‌پردازند. این سالن‌ها از فردای حمله صهیونیست‌ها به غزه افتتاح شدند و اکنون حدود ۴۰۰ دانشجو در آن‌ها فعال هستند.

گروه جنگ نرم مشرق- شماری از دانشجویان
صهیونیستی در یک پروژه رسانه‌ای، وظیفه حمایت تبلیغاتی از اقدامات جنایتکاران ارتش این رژیم علیه مردم غزه را بر عهده گرفته‌اند. این دانشجویان در سالن‌های مجهز موسوم به اتاق‌های جنگ، پشت رایانه می‌نشینند و به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از جنایات صهیونیست‌ها می‌پردازند. این سالن‌ها از فردای حمله صهیونیست‌ها به غزه افتتاح شدند و اکنون حدود ۴۰۰ دانشجو در آن‌ها فعال هستند.

نقش دانشجویان صهیونیست در توپخانه تبلیغات دروغین اسرائیل // آماده


   

دانشجویان صهیونیست در این پروژه به ۳۰ زبان تولید محتوا می‌کنند، هم به صفحات شبکه‌های اجتماعی حامی فلسطینی‌ها پاسخ می‌دهند و هم در سایر فضاهای اینترنتی به حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی می‌پردازند.
علاوه بر متن،‌ تولید فیلم، تصویر و گرافیک نیز جزو فعالیت‌های آنها است. به عنوان مثال، در این پروژه تصاویری از حضور بی‌خطر خانواده‌های اسماعیل هنیه و ابومازن در مناطق اشغالی به نمایش در آمده که هدف از آن به اصطلاح ترسیم نگاه بشردوستانه صهیونیست‌ها به دشمنانشان است.


نقش دانشجویان صهیونیست در توپخانه تبلیغات دروغین اسرائیل // آماده

فعالیت دیگر این افراد، شناسایی صفحات فعال در فیس‌بوک و توییتر در حمایت از حماس و تلاش برای حذف این صفحات از شبکه‌های اجتماعی است. یکی از این صهیونیست‌ها گفته است که با اعمال فشار به فیس‌بوک، توانسته‌اند صفحه ضد صهیونیستی که ۱۲۰ هزار طرفدار داشته را ببندند.


نقش دانشجویان صهیونیست در توپخانه تبلیغات دروغین اسرائیل // آماده

این پروژه در راستای برنامه رژیم صهیونیستی در استفاده از دانشجویان به عنوان سربازان جنگ نرم است که از سال گذشته آغاز شد. در این برنامه، به دانشجویان حق‌الزحمه مناسب داده می‌شود تا در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به دفاع از اقدامات این رژیم بپردازند. این دانشجویان با عناوین دانشجو در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام،‌ تلقین این گزاره به افکار عمومی جهانی است که صهیونیست‌ها مورد حمایت افراد غیردولتی و غیرنظامی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.