در صورت عدم توافق هسته‌ای، ایران حملات سایبری را آغاز می‌کند

 مایک راجرز عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در این‌باره گفته است: در صورتی که تا ضرب‌الاجل جدید مذاکرات هسته‌ای یعنی مارس و جولای ۲۰۱۵، ایران و کشورهای ۵+۱ به توافق هسته‌ای نرسند، شرکت های مالی، شرکت های نفت و گاز و سیستم‌های تصفیه آب آمریکا مورد هدف حملات سایبری ایران قرار خواهند گرفت.
رئیس کمیته امنیت مجلس نمایندگان آمریکا ادعا کرد در صورت شکست مذاکرات هسته‌ای، ایران حملات سایبری علیه شرکت‌های آمریکایی را با شدت بیشتری دوباره آغاز خواهد کرد.

آمریکایی‌ها مدعی‌اند پس از توافق هسته‌ای ژنو در سال گذشته، ایران حملات سایبری علیه آمریکا را به شدت کاهش داده است.

ادعای آمریکا: در صورت عدم توافق هسته ای، ایران حملات سایبری را آغاز می کند

مایک راجرز عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در این‌باره گفته است: در صورتی که تا ضرب‌الاجل جدید مذاکرات هسته‌ای یعنی مارس و جولای ۲۰۱۵، ایران و کشورهای ۵+۱ به توافق هسته‌ای نرسند، شرکت های مالی، شرکت های نفت و گاز و سیستم‌های تصفیه آب آمریکا مورد هدف حملات سایبری ایران قرار خواهند گرفت. این عضو کنگره آمریکا سند و مدرکی درتایید ادعاهایش ارائه نکرده است. تحلیلگران آمریکایی ادعا می‌کنند که ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان در عرصه حملات سایبری است. به اعتقاد آنها، ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، چهارمین قدرت حملات سایبری در دنیا است. آمریکایی‌ها تشکیل شورای عالی فضای مجازی در ایران را نیز در راستای افزایش حملات سایبری جلوه می‌دهند. به اعتقاد آنها، ایران همکاری‌های تحقیقاتی با روسیه در زمینه امنیت سایبری را نیز گسترش داده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.