«صحیفه فاطمیه»؛ مجموعه کامل سخنان، ادعیه و اذکار فاطمه الزهرا علیهاسلام

کتاب صحیفه فاطمیه با هدف ترویج اذکار و ادعیه حضرت فاطمه(علیهاسلام) تدوین و تهیه شده است. خواندن و مطالعه کتاب از آن سنت‌های خوبی است که همیشه به ما توصیه شده است و تاکید بسیار شده در هر سن و سالی که باشیم، بیشترین وقت خود را به مطالعه کتاب اختصاص دهیم. ما در این بخش قصد داریم برترین کتاب‌ها در حوزه های مختلف تربیتی، دینی و اعتقادی، علمی و … را معرفی کنیم. به عنوان اولین کتاب در مجموعه کتاب‌های خوب این هفته کتاب شریف «صحیفه فاطمیه» را به شما معرفی می‌نماییم.کتاب صحیفه فاطمیه به همت اساتید مدرسه قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشگاه تهران و با هدف ترویج اذکار و ادعیه حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) در جامعه و آشنایی مردم به خصوص خانواده‌ها با این گنجینه نورانی با بهره‌گیری از منابع مستند شیعه گردآوری، تدوین و تهیه شده است. صحیفه فاطمیه شامل شش بخش موضوعی به همراه ضمیمه می‌باشد. بخش اول کتاب اختصاص به ادعیه روزهای هفته دارد و در بخش دوم کتاب تعقیبات نمازهای یومیه به همراه تسبیحات حضرت گنجانده شده است. ادعیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) پیرامون رفع حوائج، درمان بیماری و رفع قرض و هم و غم موضوع بخش سوم این کتاب است. در بخش چهارم حرز مخصوص حضرت، توصیه های ایشان برای هنگام خواب و رهایی از خواب بد و نیز دعاهایی برای داشتن زندگی پاک و طیب درج شده است.

3746_book.jpgبخش پنجم صحیفه فاطمیه به نمازهای وارده از ایشان اختصاص یافته و حدیث شریف کساء نیز موضوع بخش ششم کتاب است. خطبه فدکیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) به عنوان ضمیمه این کتاب آورده شده است.انتشارات مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران با توجه به ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و نیز قرار گرفتن در آستانه سال نو و با هدف ترویج و بهره‌مندی هرچه بیشتر هم‌وطنان عزیز از این کتاب گرانسنگ، کتاب صحیفه فاطمیه را در دو مجلد شومیز و گالینگور با تخفیف ۴۵ درصدی با بهای ۵۰۰۰۰ ریال عرضه کرده‌اند. همچنین این کتاب جهت فروشدر مراکز و فروشگاه‌های کتاب و نیز هیئات مذهبی با بهای ۴۰۰۰۰ ریال عرضه می‌شود.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب در تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، شماره ۱۴۳۷ طبقه سوم مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۹۰۵۷۰ تماس حاصل نمایند. امیدواریم با تهیه و مطالعه این مصحف شریف از برکات ذکر حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) در لحظه لحظه زندگی خود بهره مند شوید. ان شاءالله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.