تولید «نسل مهدوی» با کسب ۵ ژن...

از کارهای ارزشمندی که می توان برای رفع موانع ظهور انجام داد، تولید «نسل مهدوی» است. برای دست یابی به این هدف، قبل از این که کسی ازدواج کند، می تواند ۵ ژن «سلامت، زیبایی، عقل، دین و اخلاق» را در وجودش تقویت کند.

در موسسه منتظران منجی برای چنین افرادی، از نامزدی تا عقد و عروسی و مسائل بارداری و تربیت فرزند برنامه داریم؛ هم برنامه دستی و هم اینترنتی. باید به زندگی ها سر و سامان داد و آمار طلاق را پایین آورد و بدین وسیله خانواده های مهدوی ساخت. ما فرزندان حضرت زهرا(سلام الله علیها) هستیم، مادر ما کسی بوده که حاضر نبود ببیند امام زمانش تنهاست، وقتی دید امام زمانش، هیچ کس را جز او ندارد، این خانم نه تنها زنانگی، مادر بودن، باردار بودنش را ندید، بلکه همه اینها را فدای امام زمانش کرد. این درس جهاد و غیرت را ما از مادرمان فاطمه زهرا(سلام الله علیها) باید یاد بگیریم. خدا ما را از نور این بانو خلق کرده است.

در دعای افتتاح می خوانیم:« تُعِزُّ بِهَا الاْسْلامَ وَاَهْلَهُ ، وَتُذِلُّ بِهَا النِّفاقَ وَاَهْلَهُ ؛ اسلام و اهلش را با آن دولت، عزیز گردانى، و نفاق و اهلش را به وسیله آن، خوار سازى». این خواسته ای است که اگر کسی به آن توجه نکند، نمی تواند بگوید من فرزند حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستم و انتظار داشته باشد که با حضرت زهرا(سلام الله علیها) محشور شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.