درخواست حماس از آمریکا برای توقف حمایت از رژیم صهیونیستی

  حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تلاش نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا برای اعلام حمایت هرچه بیشتر از رژیم صهیونیستی و دادن وعده کمک‌های بیشتر به این رژیم و در مقابل نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین و جانبداری همه جانبه از اشغالگران و سیاست های تجاوزکارانه آنان علیه فلسطینیان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم در بیانیه ای مطبوعاتی از آمریکا دعوت کرد دست از حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن علیه ملت فلسطین کشیده و به سیاست های دوگانه خود و جوسازی علیه مقاومت فلسطین پایان دهد.

وی همچنین خواستار تقویت جبهه داخلی فلسطین از طریق پایان دادن به دودستگی و تحقق آشتی ملی به منظور مقابله یکپارچه با دشمن صهیونیستی و حامیان آن شد و از تشکیلات خودگردان نیز خواست بیش از این انتظار نقش آفرینی مثبت آمریکایی ها در رابطه با ملت فلسطین را نداشته باشد.

سخنگوی حماس خاطرنشان کرد که جنبش متبوعش با توجه به نقش پررنگی که در پیشبرد مساله فلسطین داشته و اهتمام ویژه به تحولات منطقه و جهان که ممکن است بر مساله فلسطین تاثیر گذار باشد، به دقت پیگیر اوضاع و حوادث جاری در جهان از جمله انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.