اعتراضات ضد صهیونیستی در آمریکا...

د ر واشنگتن دی‌سی ,روز گذشته(دوشنبه ۲۸ ماه نوامبر  ۲۰۱۶ مطابق با   دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵) به دعوت گروه‌های «کد پینک» و «صدای یهودیان برای صلح»  و گروه «به اشغال  پایان دهید» در مقابل ساختمان شرکت کامپیوتری«هیولت پاکارد(HP)» تجمع اعتراضی برگزار کردند .

معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته بود :«شرکت اچ پی را به خاطر حق و حقوق فلسطینی‌ها تحریم کنید» ,« شرکت اچ پی را متوقف کنید»،«آیا قلب  دارید؟ برای فلسطینی‌ها تحریم کنید »،«محصولات اسرائیل را تحریم کنید»،«ما حق و حقوق فلسطینی‌ها را خواستاریم».


   


در ادامه این برنامه ، حامیان فلسطین روز گذشته با در دست داشتن پرچم فلسطین و خواندن قطعنامه‌ای خواستار تحریم شرکت هیولت پاکارد توسط حامیان فلسطین در سراسر جهان شدند. آنها به رهگذران اعلامیه می‌دادند که علت تجمع  آنها در برابر ساختمان بدون مارک شرکت کامپیوتری هیولت پاکارد(HP) را توضیح می‌داد .

یکی از این معترضان در پاسخ به خبرنگار آگاه سازی گفت :« ما اینجا آمده‌ایم که شرکت کامپیوتری ” هیولت پاکارد(HP) را محکوم کنیم، زیرا  این شرکت سیستم شناسایی جوانان فلسطینی را در محل چک پوینت یا همان ایستگاه‌های پست بازرسی به عهده  دارد وی ادامه داد که این شرکت کامپوتری با به‌کارگیری فنون بیو متریک که تشکیل شده از شناسایی چشم و اثر انگشت، جوانان فلسطینی را برای رژیم غاصب شناسایی  و برای آنها یک شبکه و بانک اطلاعاتی تشکیل داده است. ما از این شرکت می‌خواهیم که هر چه زودتر خود را  از رژیم نژادپرست جدا کند ».

در ادمه این برنامه یکی از شرکت کنندگان در سخنرانی کوتاه خود گفت :«ما از  این شرکت کامپیوتری می‌خواهیم تا تمام قراردادهای خود را با اسرائیل فسخ کند و با این رژیم کودک‌کش در ظلم به مردم فلسطین مشارکت نکند.وی ادامه داد که شرکت HP تأمین‌کننده سرویس‌های اطلاعاتی و زیرساختی زندان‌های اسرائیل است. در حالی که شرکت کامپیوتری ” هیولت پاکارد(HP)  در ۱۷۸ کشور دنیا فعالیت می‌کند، بیشترین سهم مشارکت آن با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد دلاری در اسرائیل انجام شده که آن را به دومین سرمایه‌گذار صنعت نرم‌افزاری اسرائیل تبدیل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.